AnonymBruker Skrevet 30. januar #1 Skrevet 30. januar Kjøpte i dag en fin Sean Paul lue, men er ikke så fan av merker rett i fronten, noen som har prøvd å ta bort merket med suksess, uten å ødelegge lua? Dette er et metall merke ca 1,5 cm i høyde. Anonymkode: 1ae90...567
Bacteria Skrevet 30. januar #2 Skrevet 30. januar Hvis det er så lite som du sier ser jeg ikke problemet.
AnonymBruker Skrevet 30. januar #3 Skrevet 30. januar Er bare snitte opp tråden som den er festet med Anonymkode: 062d1...c70 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar #4 Skrevet 30. januar Sean Paul? Er det en «dupe» på Jean Paul? Aldri hørt om merket. Anonymkode: d34f9...d7d 5
AnonymBruker Skrevet 30. januar #5 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sean Paul? Er det en «dupe» på Jean Paul? Aldri hørt om merket. Anonymkode: d34f9...d7d Er vel en skrivefeil? Anonymkode: 062d1...c70
AnonymBruker Skrevet 30. januar #6 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er vel en skrivefeil? Anonymkode: 062d1...c70 Jeg vet ikke, er derfor jeg spør. Står sean både i overskriften og selve innlegget. Anonymkode: d34f9...d7d
AnonymBruker Skrevet 30. januar #7 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Sean Paul? Er det en «dupe» på Jean Paul? Aldri hørt om merket. Anonymkode: d34f9...d7d AnonymBruker skrev (1 time siden): Er vel en skrivefeil? Anonymkode: 062d1...c70 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet ikke, er derfor jeg spør. Står sean både i overskriften og selve innlegget. Anonymkode: d34f9...d7d UPS ja det er selvfølgelig Jean Paul haha! Anonymkode: 1ae90...567
AnonymBruker Skrevet 30. januar #8 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Er bare snitte opp tråden som den er festet med Anonymkode: 062d1...c70 Det er som nevnt et merke i metall, ingen tråd TS Anonymkode: 1ae90...567
AnonymBruker Skrevet 30. januar #9 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er som nevnt et merke i metall, ingen tråd TS Anonymkode: 1ae90...567 Men metallet er jo FESTET i luen med tråd? Anonymkode: 062d1...c70
AnonymBruker Skrevet 30. januar #11 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men metallet er jo FESTET i luen med tråd? Anonymkode: 062d1...c70 Nei, en kan sammenligne med trykknapper, der har en metall på begge sider som man har presset sammen på begge sider av tøyet. Det blir det samme her. Anonymkode: 1ae90...567
AnonymBruker Skrevet 30. januar #12 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, en kan sammenligne med trykknapper, der har en metall på begge sider som man har presset sammen på begge sider av tøyet. Det blir det samme her. Anonymkode: 1ae90...567 Må bruke en tang til å vri opp «klemmene» med da. Du kan risikere å ødelegge luen… kan du ikke heller kjøpe en lue uten merker/logo? Disse går det jo 13 av på dusinet. Anonymkode: 062d1...c70 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar #13 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Må bruke en tang til å vri opp «klemmene» med da. Du kan risikere å ødelegge luen… kan du ikke heller kjøpe en lue uten merker/logo? Disse går det jo 13 av på dusinet. Anonymkode: 062d1...c70 Jeg synes ikke det er så lett å finne gode/fine luer i ull, helst merinoull, og mange er utsolgt i butikk iallfall, en kan selvfølgelig finne mange på nett, men jeg liker å kjenne på og prøve på Ja tror jeg må bare beholde metall merket på! Anonymkode: 1ae90...567
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå