AnonymBruker Skrevet 30. januar #1 Skrevet 30. januar Jeg åpnet en kartong vin forrige helg, og lot den stå på balkongen. Må innrømme at jeg glemte den ut, for denne uken har det vært veldig kaldt her..mellom minus 10 og minus 25 grader 😅 I kveld tenkte jeg å ta ett glass vin, men den er jo fryst. I hodet mitt tenkte jeg bare at alkohol ikke fryser så lett, men jeg tenkte jo selvsagt på sterkere saker. Spørsmålet mitt er om noen har erfaring med å drikke hvitvin som har vært fryst også tint opp igjen? 😁 Anonymkode: f08ce...302
Brunhilde Skrevet 30. januar #2 Skrevet 30. januar Nei, men det er jo bare å prøve? Kanskje den ikke smaker så godt, men farlig er det uansett ikke.
AnonymBruker Skrevet 30. januar #3 Skrevet 30. januar Det er ikke farlig, men mulig smak og aroma har endret seg litt. Anonymkode: c7343...961 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar #4 Skrevet 30. januar Tenker jeg prøver, men den må bare tine litt først 😄 Anonymkode: f08ce...302 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar #5 Skrevet 30. januar Går helt fint! Jeg fryser ned vinrester for å ha i mat, sauser osv, men noen ganger drikker jeg de selv 😁 Anonymkode: 13db3...93b 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar #6 Skrevet 31. januar Glemte min hvitvin i frysen. (Hurtig nedkjøling). Den var helt normal etter opptining. Utrolig nok. Anonymkode: 2ee41...17f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå