Gå til innhold

Savner nærhet og sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei dame godt opp i 50 åra. Vært sammen med mannen min i 30 år ++. Han har en sykdom som gjør at vi ikke har så mye nærhet og sex. Det er sikkert 3 år siden sist gang. Men, jeg har på en måte godtatt det fordi jeg ønsker ikke å leve uten han. Vi har det godt på alle andre måter. Jeg føler på meg at han ikke kommer til å bli gammel. Jeg merker at jeg er lei av å tilfredsstille meg selv seksuelt, jeg trenger noe annet og mer. Noen som har det på samme måte? Jeg ønsker ikke å være utro eller gå i fra han, men da må jeg vel bare godta at jeg må være alene om mine behov? 

Anonymkode: 6b3d1...d6a

• Liker 1
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja du må jo egentlig det.. Det er nok mange som er i din situasjon som må ta noen vanskelige valg. 

Finnes der noen andre alternativer til å gå, bli i åpent forhold, bli med utroskap eller bli uten sex? 

Jeg kommer ikke på flere alternativer iallfall.. 

Anonymkode: c37b4...c1a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva sier han om at du får deg en elsker?

kan han ikke hjelpe deg sexuelt på noen måte?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags sykdom har han som gjør at han ikke kan gi deg nærhet? Nærhet og sex er jo to ulike behov som krever veldig forskjellig fysisk funksjon.

Anonymkode: f247f...804

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Må jo være lov å kunne gjøre det som kreves for å opprettholde fred og kjærlighet.

Skrevet

Han unner deg nok sex med en elsker, men du må spørre da, på en rolig måte

• Liker 1
Skrevet
Blindfold69 skrev (6 minutter siden):

Han unner deg nok sex med en elsker, men du må spørre da, på en rolig måte

Eg fekk ikke ha en elskerinne.

ende med skilsmisse i stede

• Hjerte 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva slags sykdom har han som gjør at han ikke kan gi deg nærhet? Nærhet og sex er jo to ulike behov som krever veldig forskjellig fysisk funksjon.

Anonymkode: f247f...804

Han går på sterke medisiner som gjør han impotent og han har sterk utmattelse og orker ikke å ta på meg en gang

Endret av June93
Skulle hatt den anonym
  • Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet

Skulle være anonym, men ingen her vet hvem jeg er uansett 😓

• Liker 1
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Uff dette høres ikke ut som en grei situasjon for deg. 
Nei da blir vel alternativene (som noen sa litt lengere oppe):

- skille deg fra han

- ha sex med noen andre, enten med eller uten samtykke fra mannen din

- leve med han uten sex og nærhet 

Kommer ikke på noe annet jeg heller. 

Anonymkode: f7243...e33

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan fortsatt endre og slette innleggende dine TS. Men som du sier så vet ingen her uansett hvem du er. 

Men har du selv forslag til andre alternativer? Har du noe du ser for deg at kunne ha fungert? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du kan fortsatt endre og slette innleggende dine TS. Men som du sier så vet ingen her uansett hvem du er. 

Men har du selv forslag til andre alternativer? Har du noe du ser for deg at kunne ha fungert? 

Nei, har vel ingen forslag eller løsninger da jeg ikke vil såre han

AnonymBruker
Skrevet
June93 skrev (6 minutter siden):

Nei, har vel ingen forslag eller løsninger da jeg ikke vil såre han

Men hvis du ser bort fra hans følelser, bare lat som han ikke har følelser akkurat nå, ser du en løsning da? 

Skrevet
June93 skrev (2 timer siden):

Han går på sterke medisiner som gjør han impotent og han har sterk utmattelse og orker ikke å ta på meg en gang

Det er medisiner som vil vekke den. Men hvis han fysisk ikke er i stand til og ta på deg, så hjelper det vel lite om penis virker

AnonymBruker
Skrevet

En god måte å få litt gangsyn på er å flippe situasjonen og tenke på hvordan han hadde reagert og oppført seg dersom han var potent og viril med deg på medisiner som tok fra deg både energi og sexlyst. Dersom han på tredje året uten sex ikke hadde snakket om sine behov med deg fordi han ikke ville såre dine følelser så hadde du sikkert blitt lei deg og følt deg litt ensom med en mann som ikke tør å åpne seg for deg dersom du senere fikk vite dette, hadde du ikke? Kanskje han skjønner mer enn du tror. 

Anonymkode: 84e96...2c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat impotens hadde jeg gitt blanke i. Det er ikke viktig for meg. Men at han ikke har krefter til å ta på/være fysisk nær hadde jeg hatt problemer med. Er han lam og smittsom?

Anonymkode: b32ed...0d5

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Akkurat impotens hadde jeg gitt blanke i. Det er ikke viktig for meg. Men at han ikke har krefter til å ta på/være fysisk nær hadde jeg hatt problemer med. Er han lam og smittsom?

Anonymkode: b32ed...0d5

Nei, bare ekstremt utmattet 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror mange kjenner seg igjen i dette, selv om få tør å si det høyt. Det er vondt å stå i spennet mellom kjærlighet og savn.

Alternativene er ikke bare utroskap, åpent forhold eller total avståelse. For noen kan det handle om å utforske andre former for intimitet sammen, eller å snakke åpent om behovene dine uten at det automatisk betyr brudd eller svik. For andre kan det være hjelp i samtaler med terapeut, alene eller sammen.

Det viktigste er kanskje å anerkjenne at dine behov også er legitime, tl tross for at situasjonen er vanskelig og kjærligheten er stor. Du er ikke egoistisk for å savne mer, og du er definitivt ikke alene.

Anonymkode: 3f9ed...7da

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Men han merker muligens ikke hvis du er utro? Spørs hva du får ut av det da, hvis du elsker ham. 

Anonymkode: 565fa...e22

AnonymBruker
Skrevet
June93 skrev (12 timer siden):

Nei, bare ekstremt utmattet 

Men er det slik at han ligger strak ut i ei seng på et mørkt rom 24 timer i døgnet? 

Hva om du gjør hele jobben da? Stryker og tar på han, og så kysser dere litt og du bruker hender/leketøy på deg selv? Som om han var lam? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...