AnonymBruker Skrevet 29. januar #1 Skrevet 29. januar Jeg har funnet ut at jeg bør ha en runde hos psykolog pga, retraumatisering. Selve traume var i utgangspunktet gjennombearbeidet. Så traff jeg en mann som gjorde at jeg gikk tre steg tilbake. Jeg har gjort ting jeg aldri hadde trodd jeg skulle gjøre. Mannen er ute av livet mitt, men jeg plages stadig med opplevelser og mine handlinger under tiden. Ja, jeg skjønner hvorfor, men følelsene mine er ikke der. Hvor lenge måtte du vente på time? Anonymkode: c16c1...ac5
AnonymBruker Skrevet 30. januar #2 Skrevet 30. januar De private med avtale har felles henvisningsmottak med dps så søknaden sendes dps og så vurderer de om du har rett på hjelp og om denne hjelpen skal gis hos dps eller avtalespesialist. Anonymkode: 0d9a3...14d
AnonymBruker Skrevet 30. januar #3 Skrevet 30. januar Ventetiden er ikke så lang nå som systemet har henvisningsmottak hos DPS, de tildeler en med kapasitet. Men å få innvilget timer er heller ikke så lett, det er et trangt nåløye. Har du sjekket kommunen? De har gjerne lavterskel tilbud som er mye enklere å komme inn på og man kan få samtaler. Anonymkode: 6b362...bb1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå