AnonymBruker Skrevet 30. januar #21 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er ikke tull for alle. Her måtte jeg dra til nabobyen, møte opp i det kinoen åpnet opp, løpe inn, og fikk tak i nest siste popcorn bøtte. Den kostet 429 kr, men var utrolig kul. Og står til pynt i hylla til sønnen min. Og den kommer han til å ha framme, og ta godt vare på i mange år. Anonymkode: 188c1...f7b Oh lord Anonymkode: 4017e...0f6 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar #22 Skrevet 30. januar Det er svindyrt. Vi var der i fjor. 200kr for en bøtte med popcorn (i plastbøtte med mikke mus man kan bruke om igjen). 450 kr for Mikke mus ører. Men de er solide med blinkende lys som fungerer enda Anonymkode: 9a42d...ba2 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar #23 Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det er ikke tull for alle. Her måtte jeg dra til nabobyen, møte opp i det kinoen åpnet opp, løpe inn, og fikk tak i nest siste popcorn bøtte. Den kostet 429 kr, men var utrolig kul. Og står til pynt i hylla til sønnen min. Og den kommer han til å ha framme, og ta godt vare på i mange år. Anonymkode: 188c1...f7b Så bra du sørger for at han har gode verdier!!!! 🙈🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 493a0...d8d 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar #24 Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Han etterspurte ikke noe, og sparer til Lego flyplass og vil heller ha den. Fikk en slush-kopp da vi var der i fjor, som bare ble stående i skapet. Og ikke liker han slush så godt heller. Så tror ikke det la noen demper på forestillingen for ham ❤️ Anonymkode: 29b3a...317 Evt vet han at dere har dårlig råd stakkar og tør ikke å spørre. Anonymkode: e3d5d...5c7 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar #25 Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så bra du sørger for at han har gode verdier!!!! 🙈🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 493a0...d8d Skjønner ikke behovet for å drite ut folk for en snau 500-lapp, det er småpenger i den store sammenhengen. Og vi bruker som sagt penger på ulike ting. Jeg hadde f eks ikke kjøpt en veske til 15000,-, brukt 50000,- på en chartertur til et klorbasseng i Syden eller en mill på ny bil, selv om jeg har råd, sånne ting er ikke verdt det i mine øyne. Men andre liker det og må få lov å bruke pengene sine som de vil. Anonymkode: e3d5d...5c7 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar #26 Skrevet 31. januar Det er jo jævlig dyrt, jeg og en venninne dro med hennes barn, vi vsr enige om at det var en once in a liftetime greie og brukte noen hundre på dilldall, ungen snakker om det med stjerner i øynene flere år etterpå som en av de fineste kveldene. Man kjøper en opplevelse og minne. Anonymkode: 3aebb...a74 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar #27 Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Evt vet han at dere har dårlig råd stakkar og tør ikke å spørre. Anonymkode: e3d5d...5c7 Det har vi absolutt ikke 😂 Han får alt han trenger. Men lærer ham fornuftig pengebruk og prioriteringer. Anonymkode: 29b3a...317 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar #28 Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så bra du sørger for at han har gode verdier!!!! 🙈🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 493a0...d8d Blir sikkert sånn voksen som samler på Mummi kopper. De fleste klarer seg bra og har greie verdier, selvom det virker litt snodig å stå i kø for å kjøpe overprisa kopp. Anonymkode: 23c73...147 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar #29 Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (På 30.1.2026 den 10.49): Helt ville priser. Jeg var der i går med tre barn. Kjøpte to is, en popkorn og en brus. Betale 795 kr. Så bare å stålsette seg. Vi hadde også snakket om det på forhånd, så barna var klar over at det kun var én ting til hver. Flott show, da Anonymkode: 9e76b...637 200 kroner hver for is og brus? Det hadde blitt blankt nei her, når man kan kjøpe is og brus på vei hjem for brøkdelen. Anonymkode: 87af4...e39 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar #30 Skrevet 31. januar Jeg husker jeg pleide å bli litt furten når jeg var barn fordi bestefaren min ikke ville kjøpe de blinkende stavene man får på sirkus fordi andre fikk. Men jeg hadde likevel flotte opplevelser og det er gode minner jeg har med meg 30 år etter. Jeg tror ikke jeg hadde hatt det noe gøyere om jeg fikk en blinkende stav. Minnet av turene på sirkus er like fine og hadde nok ikke vært bedre av den grunn. Anonymkode: 4017e...0f6 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar #31 Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (På 29.1.2026 den 21.07): Det er kjempe dyrt og elendig kvalitet. Vi kjøpte ikke mye, me noe ble det. Anonymkode: 0227a...d2e Jeg syntes ikke kvaliteten er så dårlig. Vi har hatt våre ting i mange år. Jeg har fremdeles noen av mine ting fra 90 tallet også😊 Anonymkode: eb807...414 1
cafflatte Skrevet 31. januar #32 Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (På 29.1.2026 den 23.48): Det er svindyrt ja. Har gått på å kjøpe en tryllestav to ganger, men de virker faktisk fortsatt flere år etter showet og de har blitt brukt masse. Har også kjøpt en kopp med slush til en liten formue, men fikk nå iaf koppen med hjem. Lo godt da ene pappaen sto i kø i en halv time for å betale 100 kr for en liten bøtte popcorn - og var glad for at vi tok med godteri selv. Anonymkode: 89d17...9b3 Er det lov å ta med godteri medbrakt?
AnonymBruker Skrevet 31. januar #33 Skrevet 31. januar Vi har for øvrig kjøpt disse lekene på Finn i forveien, og tatt med godteri og brus hjemmefra👌🏼 Anonymkode: eb807...414 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar #34 Skrevet 31. januar cafflatte skrev (1 minutt siden): Er det lov å ta med godteri medbrakt? Vet ikke om det er lov, men vi har tatt med både i fjor og i år. Ingen sa noe… Anonymkode: eb807...414
AnonymBruker Skrevet 31. januar #35 Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (På 30.1.2026 den 9.38): Det er jo trist det og da, at de ikke får kjøpe seg en eneste ting, det er en del av opplevelsen, synes jeg. Man trenger ikke å kjøpe mer enn en ting til hver. Grisedyrt ja, men når man først drar, synes jeg man gir hele pakka. Anonymkode: e3d5d...5c7 Så kjip og nedlatende du er som insinuerer at det er trist at barna til den som skrev innlegget er triste, eller får en trist opplevelse, fordi de ikke får kjøpe merch?! Jeg synes det er mye mer trashy enn hvorvidt man kjøper merch eller ikke. Noen liker det, noen liker det ikke, noen har råd, noen har ikke råd. Men å sitte og lire av seg sånt mot en fremmed på internett, bak anonymknappen, det viser at du bare forsøker å være slem mot andre. Anonymkode: 623a7...0d1 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar #36 Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så bra du sørger for at han har gode verdier!!!! 🙈🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 493a0...d8d Hva har dette med dårlige verdier å gjøre. Han gråt av glede. Han elsker de figurene, og popcorn bøtten, ser bare ut som en stor pyntegjenstand. Og det er den eneste popcorn bøtten han har kjøpt. Han er 18 år, har virkelig verdens største hjerte. Stiller alltid opp for alle rundt seg. Går på videregående og jobber med frivillig arbeid. Anonymkode: 188c1...f7b
Rucula Skrevet 31. januar #37 Skrevet 31. januar Vi får nesten gratis biletter til Disney on ice på jobb, så dro dit i fjor. Jeg synes showet var helt greit, men på ingen måte bra. Det holdt jaggu med en gang
AnonymBruker Skrevet 31. januar #38 Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva har dette med dårlige verdier å gjøre. Han gråt av glede. Han elsker de figurene, og popcorn bøtten, ser bare ut som en stor pyntegjenstand. Og det er den eneste popcorn bøtten han har kjøpt. Han er 18 år, har virkelig verdens største hjerte. Stiller alltid opp for alle rundt seg. Går på videregående og jobber med frivillig arbeid. Anonymkode: 188c1...f7b Gråt en 18 år gammel ungdom av glede pga en minecraft popcorn bøtte? Anonymkode: 4017e...0f6 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar #39 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Gråt en 18 år gammel ungdom av glede pga en minecraft popcorn bøtte? Anonymkode: 4017e...0f6 Ikke mob ungdom med spesielle behov - det kom bare ikke frem tidligere i tråden- beklager Anonymkode: 493a0...d8d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå