AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Skrevet 21 timer siden Noen som har vært der i dag? Har de mye merch, hvordan er prisene? Ikke noen som tilfeldigvis har et bilde? 🙉 Anonymkode: 27b23...407
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Skrevet 21 timer siden Helt syke priser. Anonymkode: c2b57...65b 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Skrevet 21 timer siden Prisene gir deg bakoversveis ihvertfall Anonymkode: 9893a...7e3
mommyaka Skrevet 21 timer siden #5 Skrevet 21 timer siden https://www.nettavisen.no/okonomi/sjokkpriser-pa-disneyshow-her-rekker-ikke-300-kroner-langt/s/5-95-1604299
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #6 Skrevet 20 timer siden Åh 🙈 jeg er så sykt svak for merch, også med 3 unger da 😬 godt billettene er betalt for mange mnd. siden, de kostet jo sitt de også 😆🙈 Anonymkode: 27b23...407
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #7 Skrevet 20 timer siden Det er kjempe dyrt og elendig kvalitet. Vi kjøpte ikke mye, me noe ble det. Anonymkode: 0227a...d2e
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #8 Skrevet 20 timer siden Kjempedyrt, ran. Anonymkode: 8c716...4e6
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #9 Skrevet 19 timer siden Vi var der i dag og hadde på forhånd snakket om at det var mye fristende å kjøpe, men at det er veldig dyrt og egentlig ikke noe vi trenger. Hadde med smågodt og saft hjemmefra, så slapp faktisk helt unna mas og kjøpte ikke noe. Flott show, da! Anonymkode: 29b3a...317 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #10 Skrevet 17 timer siden Det er svindyrt ja. Har gått på å kjøpe en tryllestav to ganger, men de virker faktisk fortsatt flere år etter showet og de har blitt brukt masse. Har også kjøpt en kopp med slush til en liten formue, men fikk nå iaf koppen med hjem. Lo godt da ene pappaen sto i kø i en halv time for å betale 100 kr for en liten bøtte popcorn - og var glad for at vi tok med godteri selv. Anonymkode: 89d17...9b3
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vi var der i dag og hadde på forhånd snakket om at det var mye fristende å kjøpe, men at det er veldig dyrt og egentlig ikke noe vi trenger. Hadde med smågodt og saft hjemmefra, så slapp faktisk helt unna mas og kjøpte ikke noe. Flott show, da! Anonymkode: 29b3a...317 Det er jo trist det og da, at de ikke får kjøpe seg en eneste ting, det er en del av opplevelsen, synes jeg. Man trenger ikke å kjøpe mer enn en ting til hver. Grisedyrt ja, men når man først drar, synes jeg man gir hele pakka. Anonymkode: e3d5d...5c7 2
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #12 Skrevet 8 timer siden Hvorfor bruker dere penger på dette tullet? Anonymkode: 5fee3...3af 2
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor bruker dere penger på dette tullet? Anonymkode: 5fee3...3af Alle velger selv hva de bruker penger på. Du gjør garantert økonomiske valg jeg ikke ville gjort. Showet er veldig flott og en opplevelse vi unnet oss to ganger da våre tre var små. Da fikk de også en merch hver. Jeg tenker at om du drar på Disney on Ice, Dyreparken i Kristiansand med Sabeltann o l liknende steder, er en del av opplevelsen/pakka å kjøpe litt av merchen som minne. Våre tre fikk f eks Sunniva-kjoler i Dyreparken. Dyre, absolutt, men de ble også mye brukt. Plastrælet fra Disney on Ice ble mindre brukt og er selvsagt ikke verdt prisen sin. Men likevel synes jeg det er en del av pakka når man først drar. Siden vi ikke bor i Oslo, ble det en weekendtur med restaurant og hotell og teknisk museum også, i tillegg til Disney on ice. Alle har ikke råd til det og alle ville ikke brukt pengene sine sånn. Poenget er; vi står helt fritt i å disponere pengene vi har på hva vi vil. For oss er opplevelser sammen med familien noe vi prioriterer. Anonymkode: e3d5d...5c7 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Skrevet 6 timer siden Helt ville priser. Jeg var der i går med tre barn. Kjøpte to is, en popkorn og en brus. Betale 795 kr. Så bare å stålsette seg. Vi hadde også snakket om det på forhånd, så barna var klar over at det kun var én ting til hver. Flott show, da :) Anonymkode: 9e76b...637
Krøllehode Skrevet 6 timer siden #15 Skrevet 6 timer siden Den tryllestaven har vært veldig godt brukt her som leke i etterkant (var der for ca 2-3 år siden) Men stiv pris ja 1
AnonymBruker Skrevet 48 minutter siden #16 Skrevet 48 minutter siden Nå selger de merch på kinoen å. Kan kjøpe bøtte med popcorn til 150 kr bare fordi det er bilde av minecraft på eller slush med Elsakopp til 200 kr. Og folk kjøper. Og det blir stående i et skap eller liggende å slenge som annet husfyll. Bare tull. Anonymkode: 4017e...0f6
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden #17 Skrevet 42 minutter siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er jo trist det og da, at de ikke får kjøpe seg en eneste ting, det er en del av opplevelsen, synes jeg. Man trenger ikke å kjøpe mer enn en ting til hver. Grisedyrt ja, men når man først drar, synes jeg man gir hele pakka. Anonymkode: e3d5d...5c7 Helt enig. Ja, det er dyrt men det vet man jo og det er en del av pakka. Anonymkode: 21c9e...901
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden #18 Skrevet 34 minutter siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nå selger de merch på kinoen å. Kan kjøpe bøtte med popcorn til 150 kr bare fordi det er bilde av minecraft på eller slush med Elsakopp til 200 kr. Og folk kjøper. Og det blir stående i et skap eller liggende å slenge som annet husfyll. Bare tull. Anonymkode: 4017e...0f6 Det er ikke tull for alle. Her måtte jeg dra til nabobyen, møte opp i det kinoen åpnet opp, løpe inn, og fikk tak i nest siste popcorn bøtte. Den kostet 429 kr, men var utrolig kul. Og står til pynt i hylla til sønnen min. Og den kommer han til å ha framme, og ta godt vare på i mange år. Anonymkode: 188c1...f7b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå