Gå til innhold

Tips til gardiner på kjøkken&gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger nye gardiner til kjøkkenvindu og til døra i gangen.

Gulvet er grå/svarte fliser - veggene er antikkgrå og innredningen på kjøkkenet er beige. Lurer på aliminiums persienner på kjøkkenet mens gangen er jeg usikker på.

På kjøkkenet vil jeg stort sett ha vinduet dekket til pga. innsyn men da er det greit med noe ala persienner som man kan slippe litt lys inn. På gangen heldekkende.

Noen som har noen tips - og til hvor man kan handle dette ?

Noen som har persienner fra Kid/Skeidar ol. ? Hvordan er kvaliteten på de ?

Gjest Gjest
Skrevet

Hva med å ta seg en tur innom en av disse butikkene å sjekke ut litt?

Gjest gjest1
Skrevet

Hva med liftgardin eller hva det heter? Det er vel i tiden nå, og jeg synes ihvertfall det er fint :)

Skrevet
Hva med å ta seg en tur innom en av disse butikkene å sjekke ut litt?

Det er en meget god ide ! :)

Men jeg synes også det er greit å få tips før jeg går i butikken.

Skrevet
Hva med liftgardin eller hva det heter? Det er vel i tiden nå, og jeg synes ihvertfall det er fint :)

Det skal jeg sjekke - takk for tips

Skrevet

HAr funnet fram til gardiner som jeg tror vil passe bra - nemlig plissegardiner

http://www.kirsch.no/sw123.asp

Vanlige persienner kan bli litt 'hardt' - plissegardinene finnes i mange farger og mønstre og forskjellige stoffer/tykkelser.

Skrevet

De så fine ut:-) Finere enn persienner (som jeg er enig i kan bli litt hardt hjemme) og kanskje finere enn liftgardiner om dere har det ganske minimalistisk. Men jeg liker liftgardiner godt også.

Skrevet

Hva med å bruke kaffefag? altså en kappe øverst,og gardiner som du kan dra til siden for å få litt lys som henger på en stang i midten av vinduet...

litt teit forklart,men tenkte jeg skulle prøve i tilfele du ikke visste hva det var..

Skrevet
Hva med å bruke kaffefag? altså en kappe øverst,og gardiner som du kan dra til siden for å få litt lys som henger på en stang i midten av vinduet...

litt teit forklart,men tenkte jeg skulle prøve i tilfele du ikke visste hva det var..

Jeg tror jeg skjønner hva du mener og det er jo en muighet.

Men jeg tror jeg liker det at gardinene dekker hele vinduet. Jeg trenger ikke å se ut og det er greit å få dekket det til slik at folk ikke ser inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...