AnonymBruker Skrevet 29. januar #1 Skrevet 29. januar Hei. Etter fem barn er det tydelig at magen ikke går tilbake til sin opprinnelige flate form uten hjelp. Det er nesten et år siden fødsel, men fortsatt er det en rund mage der. Jeg er i ganske grei form, løper 3-4 mil i uken. Men har behov for å trene styrke i magen. Jeg synes sit ups er kjedelig og egentlig litt vond for nakken og lurer på tips og råd for andre øvelser som kan være gode? Jeg har aldri trent noe særlig styrke, men er motivert for å starte med fokus på magen. Jeg har ikke utstyr så det må være trening vha kroppen og kun den. Takk for innspill! Anonymkode: 24541...2f2
AnonymBruker Skrevet 30. januar #2 Skrevet 30. januar Ts her. Etter å ha lest mer, innser jeg at jeg trolig har delte magemuskler. Magen har alltid blitt flat og sterk igjen etter de andre svangerskapene mine, men altså ikke denne gangen. Da er det kanskje noen ekstra hensyn å ta med treningen? Håper det er mulig å gjøre noe med. Anonymkode: 24541...2f2
AnonymBruker Skrevet 1. februar #3 Skrevet 1. februar Jeg vil sterkt anbefale deg å forsøke hypopressiv trening. Selv synes jeg Anita wiig er en god formidler for denne treningsformen, hun har profiler på Facebook og Instagram. Jeg har selv styrket underliv/kjernemuskulaturen bare ved å trene litt ved å følge henne. Anonymkode: 6a153...c99
AnonymBruker Skrevet 2. februar #4 Skrevet 2. februar Ville droppet sit ups og fokusert på trening av kjerne. Anonymkode: c0b3a...bd3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå