AnonymBruker Skrevet 28. januar #1 Skrevet 28. januar Har fått det skrevet ut, men skeptisk. Liker ikke å ta medisiner generelt. Noen som har erfaring selv eller hørt andre ha det? Anonymkode: 815e3...0ae
AnonymBruker Skrevet 28. januar #2 Skrevet 28. januar Brukte det en stund, fungerte ikke på det jeg fikk det for - og det var nesten litt godt. Opplevde den sløvende og fikk hjernetåke. Anonymkode: 89c04...99a 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar #3 Skrevet 28. januar Har ikke erfaring selv, men kjenner faktisk flere som fikk lindring av sine nervesmerter. Anonymkode: 83034...a10 1
Blondiemamma Skrevet 28. januar #4 Skrevet 28. januar En i familien min har brukt det. Hjalp overhodet ikke på smertene, men gav endel bivirkninger. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar #5 Skrevet 28. januar Den funker veldig bra på nervesmertene mine. Synes den demper tankekjør, og gir bedre søvn også. Anonymkode: 41305...d2d 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar #6 Skrevet 28. januar Eg er også ekstremt skeptisk til medisin, TS. Men du får ikkje neurontin utan at du verkeleg treng det... Anonymkode: 37dab...54c 1
Helene Skrevet 28. januar #7 Skrevet 28. januar Ha ha, første gang jeg fikk det sa legen at jeg skulle ta 2 stk i gangen. Svimte som en klegg og sov i x antall timer. Lærte fort, 1 var nok, og kun ved behov. Ikke fast som legen sa. Det tar derimot 1-2 timer før de fungerer. Tar det nå en sjelden gang. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar #8 Skrevet 28. januar Fungerer sånn passe mot nervesmertene og spasmene mine, men den gjør meg veldig sløv. Anonymkode: 59934...6cf
AnonymBruker Skrevet 28. januar #9 Skrevet 28. januar De hjalp ok på smertene, har en nevromuskulær sykdom, men gikk på psyken løs sånn at jeg var nødt til slutte… den siste uken før nedtrapping gråt jeg så og si hele døgnet, var vel bare når jeg sov at jeg ikke gråt. Anonymkode: 76ebe...b77 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar #10 Skrevet 28. januar Har god effekt av neurontin. Under opptrapping ble jeg trøtt, men når dosen har stabilisert seg har jeg ingen bivirkninger Anonymkode: ae098...b24 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar #11 Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tenker det er verdt forsøket fordi du da antagelig vil bli lettere til sinns når smertene blir borte? Hvis du merker at du blir mer deprimert så kan du ha en plan om at du kontakter legen og spør hva dere bør gjøre. Det jeg leser er at psykiske bivirkninger som noen kan få (ikke alle) er forbigående, det vil si at de går over når du har blitt vant til medisinen. Da tenker jeg at det ikke er så farlig, når man vet at det vil gå over etter hvert. Anonymkode: 83034...a10 Tusen takk for godt og fint svar. Tenker det blir verdt å forsøke dette ihvertfall i natt og se hvordan det går. Har ikke sovet godt på lenge og hatt mye smerter som preger hele dagen og humøret. Håper ikke bivirkninger. Anonymkode: 815e3...0ae 1 1
Anonym11223344 Skrevet 30. januar #12 Skrevet 30. januar Svært god effekt og ingen bivirkninger her. 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar #13 Skrevet 30. januar Ja, jeg bruker det fast. 3 tabletter om dagen. Langsom opptrapping da jeg begynte på det, i starten ga de en mild rus, men ikke nå lenger. De tar brodden av smerter og stivhet. Jeg får angst uten dem, så er tydelig at jeg trenger smertelindring. Anonymkode: d3cbb...4a3 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar #14 Skrevet 20. februar Hei igjen!! Nå er det gått en del tid og jeg har trappet opp til 2 tbl morgen en tbl midt på dagen og 2tbl kveld. Litt effekt på det jeg tar det for, men ikke så mye som ønsket. Er ikke opp i så mye som legen har snakket om. Lurer på et par ting. Får dere stramminger rundt ribbeina av dem? Litt som en tråd som strammes rett under brystet. Og dere som har sluttet på dem hvordan gikk ned trappingen? Har litt ubehag med opptrapping så frykter ned trapping da. Vet ingenting om når, Anonymkode: 815e3...0ae
AnonymBruker Skrevet 21. februar #15 Skrevet 21. februar Hunden min gikk på Neurontin en periode, hun ble dement. Anonymkode: ca5d8...eeb
AnonymBruker Skrevet 21. februar #16 Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei igjen!! Nå er det gått en del tid og jeg har trappet opp til 2 tbl morgen en tbl midt på dagen og 2tbl kveld. Litt effekt på det jeg tar det for, men ikke så mye som ønsket. Er ikke opp i så mye som legen har snakket om. Lurer på et par ting. Får dere stramminger rundt ribbeina av dem? Litt som en tråd som strammes rett under brystet. Og dere som har sluttet på dem hvordan gikk ned trappingen? Har litt ubehag med opptrapping så frykter ned trapping da. Vet ingenting om når, Anonymkode: 815e3...0ae Jeg hadde ikke noe lignende bivirkninger. Jeg ville snakket med legen om det Jeg gikk beskjed om å bremse opptrapping dersom jeg opplevde bivirkninger, for å se om det hjalp. Det kan være forbigående, det kan være at opptrapping går for fort, det kan være at du har nådd det nivået din kropp tåler, eller det kan være det ikke er rett medisin. Anonymkode: 41305...d2d
AnonymBruker Skrevet 21. februar #17 Skrevet 21. februar jeg ble sykt rusa av den, selv om den ikke skal ha den effekten. veldig ekkelt Anonymkode: 9cb3f...79d
AnonymBruker Skrevet 21. februar #18 Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hunden min gikk på Neurontin en periode, hun ble dement. Anonymkode: ca5d8...eeb Hvor gammel var hunden? Anonymkode: 83034...a10
AnonymBruker Skrevet 21. februar #19 Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor gammel var hunden? Anonymkode: 83034...a10 Det husker jeg ikke, men ikke gammel nok til at det var naturlig å bli dement. Sier ikke at det er en sammenheng, men synes bare det var litt påfallende. Anonymkode: ca5d8...eeb
veronica<3 Skrevet 21. februar #20 Skrevet 21. februar Tråden er ryddet for innlegg som omhandler dosering, samt innlegg tilknyttet dette. veronica<3, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå