Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har planer om nytt kjøkken.

noen erfaring med f.eks. Strai kjøkken? Ser de kjører kampanje nå på 25%.

Hvor mye bør vi legge av til nytt kjøkken? Vi kan fint montere selv. Vil si vi har et middels stort kjøkken ønsker bare «overskap» på kortsiden, men mye benkeplass.

ønsker litt som på bilde her, men bare at langsiden er 3 x så lang. Noen som har noe lignende og vil si hva de betalte og hvor de kjøpte?

og hva er et «must have» på et nytt kjøkken?

IMG_7868.jpeg

Anonymkode: c0384...07d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sokkelskuffer! Her lagrer jeg masse, f.eks ting som jeg ikke bruker ofte, eller ekstra ruller med matpapir, tørkepapir, servietter, lys, andre forbruksvarer som jeg liker å alltid ha tilgjengelig, og det er veldig fint å slippe å lagre disse andre steder. I den ene har jrg også krakk slik at jeg kommer opp i de øverste hyllene.

Anonymkode: 4c2af...14a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat fått nytt Strai kjøkken. Også med 25% rabatt. De har den kampanjen flere ganger i året. Det ble ca 370 000kr, men 135 000kr av det var decton benkeplate. Veldig fornøyd! Vi valgte med montering, det var ca 25 000kr. Ikke angret på det. Det jeg angrer litt på var at jeg lot meg overtale til å velge hvitevarer gjennom dem isteden for å finne billigere selv. Vi har virkelig ikke bruk for så dyre hvitevarer. Men de sa det var noe med montering og garanti osv som gjorde at jeg ble med på det da.. håndtak til skap og skuffer var et vanskelig valg og overraskende dyrt 🙈

Valgte to høyskap med veldig gode løsninger inni. Det ene har skuffer og det andre har hyller både i dør og inni. Da blir ikke hyllene så dype at man aldri ser igjen det som står innerst. 

Anonymkode: 1b1ee...162

AnonymBruker
Skrevet

Malte kjøkken fra Strai tåler ikke så mye før de får hakk i malinga. Det er mulig det gjelder alle nyere malte kjøkken, men det er Strai vi har erfaring fra.

Anonymkode: 54fef...2b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...