Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis en pen og snill dame, gjerne med langt hår i hestehale,  viser seg å være sterk om vi driver med noe fysisk lek, og tar kontroll,  da tenner det meg veldig.  Kroppen hennes blir veldig tydelig i sine former. Junior spretter opp i giv akt. Jeg vet ikke hva man kan definere det som?

Anonymkode: 68f47...d61

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kåthet?

Anonymkode: b4669...c8a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dominatrix / Sub 🖤

Anonymkode: 61225...195

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Dominatrix / Sub 🖤

Anonymkode: 61225...195

Det er det jeg har lurt på.  Da er jeg litt begge deler tror jeg 😄 men jeg er ikke tiltrukket av å piske eller rise. Ikke noe som er vondt.  Litt bryting gjerne. 

Skrevet

Det kalles ereksjon.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Lava Anne skrev (8 minutter siden):

Det kalles ereksjon.

Jo, men set sp  fører til ereksjonssvikt, hva ville du kalt det jeg forteller om?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jo, men set sp  fører til ereksjonssvikt, hva ville du kalt det jeg forteller om?

Unnskyld,  trykkfeil.  H a ville du kalt det som fører til ereksjonen?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Unnskyld,  trykkfeil.  H a ville du kalt det som fører til ereksjonen?

Jeg ville ikke definert det som noe annet enn en ereksjon som følge av at man blir kåt av intim lek. Noe som er helt normalt fordi dere blir så fysiske og nære. 

Anonymkode: 5fd81...485

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.1.2026 den 19.09):

Jeg ville ikke definert det som noe annet enn en ereksjon som følge av at man blir kåt av intim lek. Noe som er helt normalt fordi dere blir så fysiske og nære. 

Anonymkode: 5fd81...485

Kropp mot kropp, kanskje mens man stripper hverandre.  i putekrig, ren bryting, eller utendørs i snøen, godt påkledd, men likevel i kroposnære plagg .  I tillegg til lyden " dynedresser" som gnister mot hverandre i så fall. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.1.2026 den 0.45):

Hvis en pen og snill dame, gjerne med langt hår i hestehale,  viser seg å være sterk om vi driver med noe fysisk lek, og tar kontroll,  da tenner det meg veldig.  Kroppen hennes blir veldig tydelig i sine former. Junior spretter opp i giv akt. Jeg vet ikke hva man kan definere det som?

"Ereksjonen lyver aldri"😅 

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (23 timer siden):

"Ereksjonen lyver aldri"😅 

Det er nok sant.  Kroppen generelt lyver ikke.  Ereksjon, kribling...pusten påvirkes kanskje.

Har du hørt latteren til ei som legger deg under seg, kanskje mens hun setter seg på deg? Den er litt annerledes enn om hun ler av en vits eller komisk situasjon.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er nok sant.  Kroppen generelt lyver ikke.  Ereksjon, kribling...pusten påvirkes kanskje.

Har du hørt latteren til ei som legger deg under seg, kanskje mens hun setter seg på deg? Den er litt annerledes enn om hun ler av en vits eller komisk situasjon.

Ereksjonen er vanskelig å fake ja😅
Jo latteren merkes godt, det samme gjør hosting og nysing..
Det var ei med sterke sammentrekningsmuskler, som "hostet" ut pikken min.. Altså hun tørrhostet på jævel.. bare for å se min ivrighet, i å putte den inni igjen.. Dette er jo god humor😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...