Gå til innhold

Er analsex gjennomførbart uten glidemiddel?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker følelsen av presset mot anus, men ingenting har vært innenfor enda. Vi har ikke glidemiddel, men kan selvsagt kjøpe det. Men tanken på å bruke det virker litt distraherende, og forpliktende. Det forstyrrer opplevelsen litt å skulle styre med å bruke det, samtidig som jeg føler det litt forpliktende å «gå med på» det. Jeg er liksom ikke så sikker på at jeg vil like at han går «all in» (pun intended). Men går det? 

Anonymkode: ec06b...ecd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer nok mye an på hvor stor han er.

hvis dere har hatt vanlig seg først, så er det litt smøring på den. Tror ikke eg vil anbefale det

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker ikke det. Han tar det svært forsiktig, "klargjør" meg med utvendig berøring, en forsiktig finger inn og spytt. Når han skal inn, kjører han selvsagt ikke pikken hardt og brutalt inn. Men det er også viktig at du hjelper til med å slappe av mest mulig og ikke "stritte i mot". Han sier jeg er veldig god på det ift andre kvinner. Så vi er hverandres beste analsexpartnere noensinne. Og bruker altså ikke glidemiddel. 

Anonymkode: 2ea57...716

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det går ikke 

Anonymkode: 71492...8b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt ann på hvor glatt hun er i utgangspunktet.

Vi har kansje brukt glidemiddel en gang eller noe, men ellers bruker vi saftene hennes. Men jeg vet at det er forskjellig på hvor glatt disse saftene fra person til person, og av og til gang for gang, så det er vanskelig å svare. 

Anonymkode: f5438...cdc

AnonymBruker
Skrevet

Kan variere. Noen ganger er det helt nødvendig, andre ganger går det fint uten.

Anonymkode: e1d1a...6db

AnonymBruker
Skrevet

Er dama ved normal helse er det bare å ha vanlix sex først så er pikken våt nok til å gli inn. 

Anonymkode: 9290e...570

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger ikke det for jeg er ganske våt i utgangspunktet og er vant til det.  

Jeg ville absolutt ha brukt glidemiddel første gang og også prøvd med finger/fingre først i noen omganger først og heller bruke noen dager/uker før full penetrering. 

Personlig liker jeg analsex bedre enn vaginal sex, men om man ikke er forsiktig så blir det bare vondt.

Anonymkode: 7c9b2...541

• Hjerte 1
Skrevet

Det går uten, men så veldig deilig det er med da gitt... Det tar jo ca 10 sekunder å ta på og er en naturlig del av sex spørr du meg 

• Liker 1
Skrevet

Om hun er dreven på å slappe av og man bruker spytt eller fittesaft først, så ja, men bare om det gjøres saaakte. Mye mye bedre med litt ekstra glid.

AnonymBruker
Skrevet

Det er viooondt uten altså. Ville klart kjøpt inn glidemiddel.

Anonymkode: 33c08...760

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er det

Anonymkode: ce06a...54c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker absolutt med glidemiddel. 

Anonymkode: 6632f...ed7

• Liker 1
Skrevet

Teknisk sett mulig å få pikken inn uten i en del situasjoner. Vaginal sex og smøre litt med saftene hennes rundt åpningen går jo. Men så skal han jo gjerne støte inn og ut... og da blir det fort trått. Det tar ca null tid å bruke glidemiddel og det vil nok BÅDE gjøre penetreringen enklere og bedre ... men også det anale samleiet som skal følge etter.

Renslig er det også ... slipper risikoen å dra bakterier fra analen til vagina om man brått skulle ønske mer smøring og ikke tenker seg om.

Men kjøp et glidemiddel som er laget for anal bruk. De er gjerne litt tykkere i konsistensen og varer lengre. Silikonbasert funker også (men mange er nokså tyntflytende, så de har sine problemer sånn sett. Vannbasert analt glidemiddel funker alle steder, alltid. Enkle 200 spenn investert.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.1.2026 den 13.52):

Vi bruker ikke det. Han tar det svært forsiktig, "klargjør" meg med utvendig berøring, en forsiktig finger inn og spytt. Når han skal inn, kjører han selvsagt ikke pikken hardt og brutalt inn. Men det er også viktig at du hjelper til med å slappe av mest mulig og ikke "stritte i mot". Han sier jeg er veldig god på det ift andre kvinner. Så vi er hverandres beste analsexpartnere noensinne. Og bruker altså ikke glidemiddel. 

Anonymkode: 2ea57...716

Spytt er jo en form for glidemiddel, da...

Anonymkode: 87f5f...082

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Spytt er jo en form for glidemiddel, da...

Anonymkode: 87f5f...082

Det samme er vel teknisk sett også vann (vann på is er jo ett av de beste glidemiddelene som finnes). Problemet er at analen er laget for å suge opp fuktighet. Spytt (som er nærmest bare vann) blir fort absorbert og så forsvinner gliden.

Også litt usikker på hvordan man skulle bruke spytt på en delikat måte? Spytte dama bak? Spytte på penis? Spytt på fingrene og så smøre utover? For meg virker det uendelig mer delikat å ta fram en liten flaske og pumpe ut en liten klatt enn HAWK-TUAH i rumpa 😛

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Å få 18 cm omkrets inn uten smøring har jeg ikke fått til. Nei, en våt mus er bedre enn en stram ring som klemmer på skaftet. Det og tenner under BJ er "litt" avtennende. Da er det bedre med våt mus og ei fra Bergen.

Anonymkode: 2a612...bab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.1.2026 den 13.39):

Jeg elsker følelsen av presset mot anus, men ingenting har vært innenfor enda. Vi har ikke glidemiddel, men kan selvsagt kjøpe det. Men tanken på å bruke det virker litt distraherende, og forpliktende. Det forstyrrer opplevelsen litt å skulle styre med å bruke det, samtidig som jeg føler det litt forpliktende å «gå med på» det. Jeg er liksom ikke så sikker på at jeg vil like at han går «all in» (pun intended). Men går det? 

IKKE gjør det uten glidemiddel! Sist vi tok fornlite glidemiddel blødde jeg ekstremt mye den dagen og vurderte sterkt og oppsøke legevakten, men det ga seg til slutt! Vær forsiktig!

Anonymkode: a081d...252

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.1.2026 den 13.39):

Du kan få skader uten glidemiddel. Ikke ta sjansen. Det kan skade deg for resten av livet. Jeg elsker anal men har fått permanente skader etter sykdom i barneårene, så det er vanskelig. 

Anonymkode: f5d22...43c

AnonymBruker
Skrevet

Der tror jeg damer er ganske forskjellige, det er min erfaring. For de aller fleste er nok det uaktuelt. Men det hender det blir uten med kjæresten, kan bli sånn noen ganger når vi holder på lenge og vi glemmer glidemiddel, men hun nyter åpenbart, og blir jo litt glid når vi har knulla først, og lekt litt med fingeren i rumpa 

Anonymkode: 701ae...8e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...