AnonymBruker Skrevet 26. januar #1 Skrevet 26. januar Hjelp, jeg tenner ikke og har ikke lyst å ligge noe særlig med samboer lenger. Er 26 år, han 28 og vært sammen snart 10 år. Kjenner at jeg sliter skikkelig å "tenne" på ham. Elsker han og han er verdens greieste, ok kropp hjelper masse på husarbeid og bare snill å grei, men seksuelt krasjer vi heeelt. Hans måte å lede opp til sex er å snu seg mot meg når vi har lagt oss. Og si "skal vi ha sex" sier jeg ja tar han frem glid å smører på pikken og stapper den rett inn. Sier jeg nei sier han som regel "okei" om han ikke er veldig kåt. Da kan han mase litt. Andre måter er at han helt uprovosert uten noe kontakt eller samtale bare begynner å gni meg på klitten eller spør om jeg vil at han skal bruke vibrator på meg. Alle disse metodene finner jeg utrolig u sexy og jeg blir ikke våt. Savner et genuint foreplay og for meg kan et skikkelig foreplay vare i 20-25 min men har inntrykk av at han synes dette er kjedelig, han vil bare ha utløsningen sin. Når jeg snakker med ham om det er han veldig forståelsesfull og skal prøve å endre seg på det området, men det varer kanskje de 2 neste gangene så er det tilbake til samme trall. Nå føler jeg at jeg har mast så mange år på han om det (4år cirka) at når vi først han noe foreplay blir det utrolig unaturlig for meg og eneste jeg tenker på er at "dette synes han er kjedelig". Og om det skal bli noe sexy foreplay må alltid jeg ta intiativet og det synes jeg også er så u sexy nå til slutt, at jeg føler jeg mååå ha plikt sex med han. Jeg er ung og har behov for mer enn hva han gir meg.. noen som er i samme båt eller har erfaring? Hva gjorde dere??? Anonymkode: c165a...4f5 1 6 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar #2 Skrevet 26. januar Det klassiske KG rådet: Finn deg ny type Prøv gjerne mann 40+, de vet hva de holder på med i senga Anonymkode: 55308...811 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar #3 Skrevet 26. januar «Hans måte å lede opp til sex er å snu seg mot meg når vi har lagt oss. Og si "skal vi ha sex" sier jeg ja tar han frem glid å smører på pikken og stapper den rett inn.« Bare 😱😱😱 Anonymkode: 70719...b5a 5 11
AnonymBruker Skrevet 26. januar #4 Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): «Hans måte å lede opp til sex er å snu seg mot meg når vi har lagt oss. Og si "skal vi ha sex" sier jeg ja tar han frem glid å smører på pikken og stapper den rett inn.« Bare 😱😱😱 Anonymkode: 70719...b5a Anonymkode: 5c036...613 6
AnonymBruker Skrevet 26. januar #5 Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hjelp, jeg tenner ikke og har ikke lyst å ligge noe særlig med samboer lenger. Er 26 år, han 28 og vært sammen snart 10 år. Kjenner at jeg sliter skikkelig å "tenne" på ham. Elsker han og han er verdens greieste, ok kropp hjelper masse på husarbeid og bare snill å grei, men seksuelt krasjer vi heeelt. Hans måte å lede opp til sex er å snu seg mot meg når vi har lagt oss. Og si "skal vi ha sex" sier jeg ja tar han frem glid å smører på pikken og stapper den rett inn. Sier jeg nei sier han som regel "okei" om han ikke er veldig kåt. Da kan han mase litt. Andre måter er at han helt uprovosert uten noe kontakt eller samtale bare begynner å gni meg på klitten eller spør om jeg vil at han skal bruke vibrator på meg. Alle disse metodene finner jeg utrolig u sexy og jeg blir ikke våt. Savner et genuint foreplay og for meg kan et skikkelig foreplay vare i 20-25 min men har inntrykk av at han synes dette er kjedelig, han vil bare ha utløsningen sin. Når jeg snakker med ham om det er han veldig forståelsesfull og skal prøve å endre seg på det området, men det varer kanskje de 2 neste gangene så er det tilbake til samme trall. Nå føler jeg at jeg har mast så mange år på han om det (4år cirka) at når vi først han noe foreplay blir det utrolig unaturlig for meg og eneste jeg tenker på er at "dette synes han er kjedelig". Og om det skal bli noe sexy foreplay må alltid jeg ta intiativet og det synes jeg også er så u sexy nå til slutt, at jeg føler jeg mååå ha plikt sex med han. Jeg er ung og har behov for mer enn hva han gir meg.. noen som er i samme båt eller har erfaring? Hva gjorde dere??? Anonymkode: c165a...4f5 Litt avhengig av hva du mener med foreplay, men 20-25 minutter er ganske lenge. Kanskje dere kan møtes på midten og bruke 10-15 minutter? Anonymkode: 5c036...613 6
AnonymBruker Skrevet 26. januar #6 Skrevet 26. januar Han er dårlig i senga og lite lærevillig. kan forstå at du ikke blir kåt av han. Jeg hadde noe lignende i et samboerskap over åtte år hvor jeg hadde lite glede av sexlivet. Etter det forholdet var slutt møtte jeg en annen og det var noe helt annet! Natt og dag. Det er slutt det og nå da, men hadde stor glede av sexlivet i alle årene vi var sammen. Et godt sexliv betyr mye for meg så jeg går aldri inn i et forhold med noen som er dårlig i senga og ikke ønsker å utvikle seg igjen. Anonymkode: 48701...0e8 3 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar #7 Skrevet 26. januar Men dere ble sammen da dere var 16 og 18. Dere har samme seksuelle dynamikk som dere hadde som barn. For den ene av dere var faktisk barn da. Dere burde stikke til sexolog og få veiledning. Det der er uholdbart for alle. Anonymkode: 788f5...895 6 5
AnonymBruker Skrevet 26. januar #8 Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men dere ble sammen da dere var 16 og 18. Dere har samme seksuelle dynamikk som dere hadde som barn. For den ene av dere var faktisk barn da. Dere burde stikke til sexolog og få veiledning. Det der er uholdbart for alle. Anonymkode: 788f5...895 Barn? Etter din definisjon så er vel begge to barn siden begge er under 18+ Anonymkode: ec8fe...644 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar #9 Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men dere ble sammen da dere var 16 og 18. Dere har samme seksuelle dynamikk som dere hadde som barn. For den ene av dere var faktisk barn da. Dere burde stikke til sexolog og få veiledning. Det der er uholdbart for alle. Anonymkode: 788f5...895 Ts. Nesten, jeg var akkurat blitt 18 og han 20. og ja det du skriver er riktig bare at nå er jo nyforelskelsen over for lengst. Men da vi møttes var han lik, om ikke verre. Han sovnet ofte mens han fingret meg etter vi hadde ligget og sa han var trøtt. Det skjedde så mange ganger og jeg ble så skuffet at det gjør han heldigvis ikke lengre. Har foreslått sexolog, men det vil han absolutt ikke. Har forstått at det synes han er veldig flaut å måtte gå til og sånn som sexlivet er nå virker det som han synes er helt greit. Anonymkode: c165a...4f5 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar #10 Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts. Nesten, jeg var akkurat blitt 18 og han 20. og ja det du skriver er riktig bare at nå er jo nyforelskelsen over for lengst. Men da vi møttes var han lik, om ikke verre. Han sovnet ofte mens han fingret meg etter vi hadde ligget og sa han var trøtt. Det skjedde så mange ganger og jeg ble så skuffet at det gjør han heldigvis ikke lengre. Har foreslått sexolog, men det vil han absolutt ikke. Har forstått at det synes han er veldig flaut å måtte gå til og sånn som sexlivet er nå virker det som han synes er helt greit. Anonymkode: c165a...4f5 Her er det noe som ikke stemmer og hele tråden er jo bare trolling fra start. Du skrev 26 og 28 nå, samboerskap i 10 år = 16 og 18 når dere startet, men nå skriver du 18 og 20? Anonymkode: ec8fe...644
AnonymBruker Skrevet 26. januar #11 Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Her er det noe som ikke stemmer og hele tråden er jo bare trolling fra start. Du skrev 26 og 28 nå, samboerskap i 10 år = 16 og 18 når dere startet, men nå skriver du 18 og 20? Anonymkode: ec8fe...644 Nei vi har vært sammen litt over 9 år så jeg skrev snart 10 år og rundet det opp. 99 og 97 modell. Så fyller 27 og 29 år tidlig på året nå. Anonymkode: c165a...4f5 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar #12 Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Og om det skal bli noe sexy foreplay må alltid jeg ta intiativet og det synes jeg også er så u sexy Anonymkode: c165a...4f5 Ligger ikke litt av utfordringen her; du vil ha ting på din måte men ønsker ikke selv å sørge for at det blir slik? Jeg vet ikke hvor tydelig du er i dine ‘innstruksjoner’, men om du trenger at han selv skal ta ansvar for et forspill på 25 minutter tror jeg det er veldig viktig å være tydelig på hva du trenger at han fyller tiden med. Best av alt tenker jeg det er å selv ta ansvar underveis og sørge for at det blir slik du ønsker. Det liker stort sett menn og. Anonymkode: 9ada1...402 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar #13 Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ligger ikke litt av utfordringen her; du vil ha ting på din måte men ønsker ikke selv å sørge for at det blir slik? Jeg vet ikke hvor tydelig du er i dine ‘innstruksjoner’, men om du trenger at han selv skal ta ansvar for et forspill på 25 minutter tror jeg det er veldig viktig å være tydelig på hva du trenger at han fyller tiden med. Best av alt tenker jeg det er å selv ta ansvar underveis og sørge for at det blir slik du ønsker. Det liker stort sett menn og. Anonymkode: 9ada1...402 Jeg har forklart han flere ganger og det er helt basic ting som kyssing, kjærtegn kanskje litt dirty snakk og teasing, og det skal gå begge veier. Problemet er at samboer ikke har noe interesse eller behov for det for å bli tent. Har også spørt flere ganger om han har noen fetisjer eller fantasier han vil prøve, men det sier han nei på. Eneste han liker skikkelig godt og vil ha som foreplay er at jeg skal suge han før sex, eller at han kommer meg i ansikte. Og hele utfordringen min nå er jo at det er meg som alltid må ta ansvar underveis😅 Anonymkode: c165a...4f5 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar #14 Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ts. Nesten, jeg var akkurat blitt 18 og han 20. og ja det du skriver er riktig bare at nå er jo nyforelskelsen over for lengst. Men da vi møttes var han lik, om ikke verre. Han sovnet ofte mens han fingret meg etter vi hadde ligget og sa han var trøtt. Det skjedde så mange ganger og jeg ble så skuffet at det gjør han heldigvis ikke lengre. Har foreslått sexolog, men det vil han absolutt ikke. Har forstått at det synes han er veldig flaut å måtte gå til og sånn som sexlivet er nå virker det som han synes er helt greit. Anonymkode: c165a...4f5 Han er fornøyd. Du er ikke. Dette må du gjøre veldig tydelig for ham. For dette kommer til å ta livet av forholdet. Og hvis du forlater han, så kommer han til å savne deg og det dere hadde, og andre på alt han ikke gadd å gjøre. Han kan aldri få et bra sexliv med den dårlige innsatsen der. Du kan få mye bedre. Anonymkode: 788f5...895 5 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar #15 Skrevet 27. januar Hjelpes han er dårlig i senga. Du må si hvordan du blir tent. Grøss på setningen skal vi ha sex? Så på med glid og inn. Sååååå lite sexy Anonymkode: 1cafd...f56 4 5
AnonymBruker Skrevet 27. januar #16 Skrevet 27. januar Det der er drepen på forholdet, og dere er vel antagelig allerede bare sammen fordi det er komfortabelt. Dere burde burde ikke ha penetrerende sex på veldig lenge, kun lære å berøre og treneroppdrag erotisk berøring fram til tenning er tilbake. Vil han ha utløsning så har han høyrehånda si. Kontakt gjerne en sexolog om dere har et ønske om at forholdet skal vare. For dette er veldig kort vei unna å gå til forakt istedenfor kjærlighet ( om det ikke allerede er der) Anonymkode: 71a34...5c7 7 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar #17 Skrevet 27. januar La meg gjette, han bare peser på helt til det går for han også og sier seg fornøyd med det? Sånne menn er så jævlig dårlig i senga. Finn deg en mann som faktisk liker å tilfredsstille kvinner du. Eller ønsker du faktisk å ha så rævva «sex» resten av livet? For du har jo ikke sex, han bare bruker deg for sin egen nytelse og utløsning. Anonymkode: b26bf...1c7 8 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar #18 Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det der er drepen på forholdet, og dere er vel antagelig allerede bare sammen fordi det er komfortabelt. Dere burde burde ikke ha penetrerende sex på veldig lenge, kun lære å berøre og treneroppdrag erotisk berøring fram til tenning er tilbake. Vil han ha utløsning så har han høyrehånda si. Kontakt gjerne en sexolog om dere har et ønske om at forholdet skal vare. For dette er veldig kort vei unna å gå til forakt istedenfor kjærlighet ( om det ikke allerede er der) Anonymkode: 71a34...5c7 Problemet er vel at han ikke vil dette..🤷🏼♀️ Anonymkode: 48701...0e8 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar #19 Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hjelp, jeg tenner ikke og har ikke lyst å ligge noe særlig med samboer lenger. Er 26 år, han 28 og vært sammen snart 10 år. Kjenner at jeg sliter skikkelig å "tenne" på ham. Elsker han og han er verdens greieste, ok kropp hjelper masse på husarbeid og bare snill å grei, men seksuelt krasjer vi heeelt. Hans måte å lede opp til sex er å snu seg mot meg når vi har lagt oss. Og si "skal vi ha sex" sier jeg ja tar han frem glid å smører på pikken og stapper den rett inn. Sier jeg nei sier han som regel "okei" om han ikke er veldig kåt. Da kan han mase litt. Andre måter er at han helt uprovosert uten noe kontakt eller samtale bare begynner å gni meg på klitten eller spør om jeg vil at han skal bruke vibrator på meg. Alle disse metodene finner jeg utrolig u sexy og jeg blir ikke våt. Savner et genuint foreplay og for meg kan et skikkelig foreplay vare i 20-25 min men har inntrykk av at han synes dette er kjedelig, han vil bare ha utløsningen sin. Når jeg snakker med ham om det er han veldig forståelsesfull og skal prøve å endre seg på det området, men det varer kanskje de 2 neste gangene så er det tilbake til samme trall. Nå føler jeg at jeg har mast så mange år på han om det (4år cirka) at når vi først han noe foreplay blir det utrolig unaturlig for meg og eneste jeg tenker på er at "dette synes han er kjedelig". Og om det skal bli noe sexy foreplay må alltid jeg ta intiativet og det synes jeg også er så u sexy nå til slutt, at jeg føler jeg mååå ha plikt sex med han. Jeg er ung og har behov for mer enn hva han gir meg.. noen som er i samme båt eller har erfaring? Hva gjorde dere??? Anonymkode: c165a...4f5 Jeg er i samme situasjon, bare at det er omvendt. Jeg er dama og han mannen. Han vil gjerne ha langt forspill å leke, samtidig som jeg vil bare stappe den inn og kjørra på. Ett spørsmål til deg: hvilket forspill er det du liker? kan det være at han ikke liker forspillet som du vil ha? Kan det være at du gjør ting «feil»? Jeg er slik fordi jeg over flere år har forsøkt å gi han hint om hva jeg liker og ikke, å han har fortsatt ikke tatt hintet. Han slikker for hardt, stopper hele tiden slik at det er UMULIG å nyte det fordi det er så mye rart som foregår, å når han fingrer meg gjør det vondt. Han er for hardhendt og klarer ikke fingre skikkelig. Jeg mister tenninga rett og slett, å det ødelegger hele sexen. Det er for meg best å derfor hoppe over hele greia, hvis ikke så er det som en ørken der nede.. Så da lurer jeg på, kan det være noe sånt? Anonymkode: 25ada...889
AnonymBruker Skrevet 27. januar #20 Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ligger ikke litt av utfordringen her; du vil ha ting på din måte men ønsker ikke selv å sørge for at det blir slik? Jeg vet ikke hvor tydelig du er i dine ‘innstruksjoner’, men om du trenger at han selv skal ta ansvar for et forspill på 25 minutter tror jeg det er veldig viktig å være tydelig på hva du trenger at han fyller tiden med. Best av alt tenker jeg det er å selv ta ansvar underveis og sørge for at det blir slik du ønsker. Det liker stort sett menn og. Anonymkode: 9ada1...402 20-25 minutter er egentlig ikke så langt tid. Litt kyssing, klining og tjafsing, og litt suging, sleiking, fingring og runking, sæ går det fort 20-25 minutter. Ts: jeg har egentlig ikke noe råd til deg, jeg er i en lignende situasjon selv, selv om jeg aldri har opplevd at han spør om å ligge, smøret glid på pikken og stapper den inn. Her er det mer at han sliter litt med å holde seg hard, og alt av forspill-fokus blir på han, for at han skal bli skikkelig hard, noe som resulterer i at OM det ender opp i sex, så er jeg gjerne blitt tørr og mistet all kåtheten, fordi jeg ikke får noe tilbake annet enn litt hard knaing på puppene. Og begynner jeg meg med selv i tillegg til å holde på med han, kan han fort bli slapp igjen, fordi jeg da også mister litt fokus på han. Jeg som deg har også prøvd å si i fra hvordan jeg vil ha det, og da blir det bedre 2-3 ganger, men så blir det akkurat som før. Nå orker jeg ikke sex lengre, og har sluttet å tenne på han. Det er iallfall ytterst sjeldent. Men jeg er mye eldre enn deg, og har landet på at det er så mye bra i forholdet vårt, og jeg har hatt mye deilig sex før med tidligere partnere, at det er ikke er så nøye om at det er et dårlig sexliv mellom oss, selv om det også er sårt. Hadde jeg vært 26 år, hatt samme partner og samme sexliv hele livet, ville jeg nok tatt noen runder med meg selv om det virkelig er sånn jeg ønsker å ha det resten av livet. Han virker jo lite villig til å gjøre noe med det, og er fornøyd slik som det er nå. Så da høres det egentlig ut som at du må ta et valg om å bli eller gå. Anonymkode: 9216e...1c2 4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå