AnonymBruker Skrevet 26. januar #1 Skrevet 26. januar Begge 2 er åpne og fordomsfrie. Trenger noen tips for å krydre det nye kapittelet som ektefeller. Anonymkode: 6583b...9f5
AnonymBruker Skrevet 26. januar #2 Skrevet 26. januar Pul som rakker'n for straks blir det ingenting... Anonymkode: 653bb...c61 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar #3 Skrevet 26. januar Smi mens "jernet" er varmt. Anonymkode: 756d9...e69
AnonymBruker Skrevet 26. januar #4 Skrevet 26. januar Anbefaler høyspent elektrosjokk anal dildo! (Ja, det finnes faktisk..) Anonymkode: c415a...dba
AnonymBruker Skrevet 26. januar #5 Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Anbefaler høyspent elektrosjokk anal dildo! (Ja, det finnes faktisk..) Anonymkode: c415a...dba Link? Anonymkode: 6583b...9f5
AnonymBruker Skrevet 26. januar #7 Skrevet 26. januar Nå som sex ikke er en aktivitet kun forbeholt nygifte, er det viktig å være kreativ! Som nygifte håper jeg for TS sin del at sex er spennende og fint sammen med sin nygifte ektefelle. Om sex ikke er så viktig, så får en finne på noe helt annet. Om det hadde vært meg så hadde jeg ikke giftet meg om det ikke var for å gi barna ett stabilt og godt hjem sammen med foreldrene sine. Jeg er faktisk helt sikker på at familien vår hadde blitt splittet om vi ikke hadde giftet oss.... Anonymkode: c3119...2d2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå