Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ekstremt tynt og fint hår. I tillegg har jeg mistet mye pga striper etc og overgangsalder. Så holder på å klippe og kure for å få det i «form» igjen. Ser at krøller hadde gjort seg litt, men prøver jo å Unngå varmebehandling. Noen som har gode tips til hva man kan gjøre for å få håret til å se fyldigere og bedre ut?

Anonymkode: 7acd4...3ce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har ekstremt tynt og fint hår. I tillegg har jeg mistet mye pga striper etc og overgangsalder. Så holder på å klippe og kure for å få det i «form» igjen. Ser at krøller hadde gjort seg litt, men prøver jo å Unngå varmebehandling. Noen som har gode tips til hva man kan gjøre for å få håret til å se fyldigere og bedre ut?

Anonymkode: 7acd4...3ce

Jeg har samme problem som deg men ikke i overgangsalderen ennå. Har veldig glatt hår og alt jeg har prøvd sklir ut... kanskje du kan høre hos frisøren om de har noen tips eller produkter du ikke har prøvd. Kanskje lettere for de om de får sett håret ditt 🙂

Anonymkode: a6ac5...809

AnonymBruker
Skrevet

Du kan prøve ulike heatless curls. Mange varianter på YouTube 

Jeg bruker skum fra wella eimi i kliss vått hår for hold. Bounce curl eller noe slikt heter den. 

Det er også anbefalt å rengjøre hodebunnen ofte nok til at du ikke tetter igjen hodebunnen og hårrøttene, men ikke mer enn 1 gang i uken med sulfat shampoo. Build up i hodebunnen er ikke anbefalt ved håravfall. Mye info om dette også på YouTube. 

Ville brukt en shampoo med en type azid og utviklet mot håravfall. Flere koreanske shampooer på markedet.

Nå vet ikke jeg hvor tynt håret ditt er men topic er et slags fiber pulver som drysses og jobbes inn i områder du vil skape mere fylde og kamuflere mangelen på hår. 

Anonymkode: ca02f...b18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...