AnonymBruker Skrevet 1. februar #41 Skrevet 1. februar knooters skrev (2 timer siden): Det er artig at hver gang det poenget trekkes frem (i alle fall 90+% av gangene) er det menn det er rettet mot. Men det er vel like gyldig for kvinner, er det ikke?` Dere ville jo "ryddet plass i kalenderen" for en fyr dere likte, fremfor å signalisere at dere kanskje ikke er så interesserte? Jeg håper jo det. Jeg tror egentlig at er du forelsket, du er klar, du har tid, så gjør du det. Det spørs jo hvor mye det er greit å la noen vente også, kanskje har du ikke tid men er glad i noen, er det da greit for vedkommende eller bør de søke videre? Samme med er man usikker, med tid kunne det kanskje gått, men det kan det med andre også. Synd man ofte må rekke bussen for å leve livet og det er mye i oss som kan gjøre at vi snubler på veien til den. Så jeg vet ikke. Det er ekstra godt når det går og begge er raske og tilstede, det er jo da kjærligheten kan nytes og føles ut som det er den ekte ekte sorten. Men livet er vanskelig. Anonymkode: af34e...4a8
knooters Skrevet 1. februar #42 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg håper jo det. Jeg tror egentlig at er du forelsket, du er klar, du har tid, så gjør du det. Det spørs jo hvor mye det er greit å la noen vente også, kanskje har du ikke tid men er glad i noen, er det da greit for vedkommende eller bør de søke videre? Samme med er man usikker, med tid kunne det kanskje gått, men det kan det med andre også. Synd man ofte må rekke bussen for å leve livet og det er mye i oss som kan gjøre at vi snubler på veien til den. Så jeg vet ikke. Det er ekstra godt når det går og begge er raske og tilstede, det er jo da kjærligheten kan nytes og føles ut som det er den ekte ekte sorten. Men livet er vanskelig. Anonymkode: af34e...4a8 Ja, det er det jeg og mener. Samtidig er vi ikke alltid så heldige at alt er "in sync", og da må en part vente på den andre (eller prøve "vinne personen", om du vil). Så lenge folk spiller med åpne kort er jeg fornøyd, og ikke bare finner på unnskyldninger til at de ikke har tid. For, om du har en unnskyldning sier du i praksis at "hadde det ikke vært for denne tingen ville vi kunnet møttes". Det skal ikke være nødvendig å holde sånt mellom linjene.
AnonymBruker Skrevet 2. februar #43 Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (På 28.1.2026 den 10.51): Ja, det er dine erfaringer, men på generalisert nivå er det en misforståelse. Anonymkode: b0c77...824 Nei, det er det ikke. Du inbiller deg det for å bortforklare alle dine failures. Ikke ligg med menn som ikke vil være i forhold med deg. Ikke bruk sex for å prøve å få et forhold. Det funker ikke. Anonymkode: 9bb16...b11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå