AnonymBruker Skrevet i går, 18:40 #1 Skrevet i går, 18:40 Som Berger i SATC sa, og sjokkerte Miranda og venninnene. Er det så enkelt at "he is just not that into you "? Vi har et helt forum til å tolke hva vi tror menn tenker og gjør, i dating fasen... men er svaret egentlig bare veldig enkelt?? Anonymkode: 1b9e6...5b9
AnonymBruker Skrevet i går, 18:45 #2 Skrevet i går, 18:45 Nå har jeg dated og vært i forhold i over 20 år til sammen, og det jeg har funnet ut er dette: gi en fyr med mixa signaler en sjans så ender det opp med at 1)enten må en forandre seg for å tilpasse seg "forholdet" underveis for at denne fyren som allerede står med ett ben ute, ikke skal stikke helt, eller 2) den dagen en stoler på ham og velger å stole på det han sier (jeg er glad i deg, jeg vil at vi skal være sammen, jeg ønsker virkelig dette), så finner man seg selv ganske alene. Anonymkode: cce3c...ad1 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 19:05 #3 Skrevet i går, 19:05 Husker jeg sa det til bestevenninnen min rett etter dette, så må ha vært i 2004 ish? Han var jo ikke interessert. Min eksmann sa, jeg leker ikke katt og mus, er jeg interessert så vet hun det godt. Anonymkode: e5506...589
AnonymBruker Skrevet i går, 21:10 #4 Skrevet i går, 21:10 Noen - kanskje de fleste - menn er enkle, men noen har et mer komplekst sjelsliv; er mer sofistikerte, mer introverte, mer ambivalente til forhold osv.. Menn i denne siste kategorien kan godt være svært begeistret for dama uten å buse ut med det. Noen ganger vil signalene selvfølgelig være vanskeligere å tyde enn signalene fra en neandertalermann. Anonymkode: b0c77...824 1
Magnifique Skrevet i går, 22:01 #5 Skrevet i går, 22:01 Jeg synes det er ganske enkelt å forstå menn. Handling over ord, og det finnes ikke noe "kanskje" i dating. Enten liker du meg godt nok til å bli kjæresten min, eller ikke. Gir noen meg miksede signaler, så avslutter jeg med en gang. 3
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Skrevet 23 timer siden Magnifique skrev (2 timer siden): Jeg synes det er ganske enkelt å forstå menn. Handling over ord, og det finnes ikke noe "kanskje" i dating. Enten liker du meg godt nok til å bli kjæresten min, eller ikke. Gir noen meg miksede signaler, så avslutter jeg med en gang. Men én ting jeg har tenkt på. Er det ikke litt mye forlangt å forvente at noen man dater og ikke kjenner godt enda skal like deg godt nok til å bli kjæresten din? Og hvordan vet du at du vil bli kjæresten hans enda? Dette er følelser som kommer når man blir godt kjent. Følelser som vokser i takt med at man lærer hverandre å kjenne og merker at man er rett for hverandre. I datingperioden er det normalt med miksede signaler, og de rette følelsene er naturlig nok ikke sterke nok enda. Hvis disse miksede signalene vedvarer og blir et mønster over lang tid, da er det noe helt annet Forventer man for mye for tidlig og gir opp for lett i disse tider? Det tar tid å bli kjent og bygge de riktige følelsene som gir grunnlag for et godt forhold. Anonymkode: 2d8ce...63c 1
Magnifique Skrevet 11 timer siden #7 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Men én ting jeg har tenkt på. Er det ikke litt mye forlangt å forvente at noen man dater og ikke kjenner godt enda skal like deg godt nok til å bli kjæresten din? Og hvordan vet du at du vil bli kjæresten hans enda? Dette er følelser som kommer når man blir godt kjent. Følelser som vokser i takt med at man lærer hverandre å kjenne og merker at man er rett for hverandre. I datingperioden er det normalt med miksede signaler, og de rette følelsene er naturlig nok ikke sterke nok enda. Hvis disse miksede signalene vedvarer og blir et mønster over lang tid, da er det noe helt annet Forventer man for mye for tidlig og gir opp for lett i disse tider? Det tar tid å bli kjent og bygge de riktige følelsene som gir grunnlag for et godt forhold. Anonymkode: 2d8ce...63c Jeg tenker at det er en prosess. Når man dater seriøst prøver man å finne ut av om man ønsker å bli kjærester, eller ikke. Selvfølgelig er det en ting som tar tid og det er aldri noen garantier, men jeg tenker at de aller fleste tidlig i en relasjon i hvert fall har en viss peiling på hvor de ønsker at ting skal gå, også viser handlingene deres hva de vil, også fra start. Man kan jo ikke unngå litt usikkerhet i en datingfase, men etter egen erfaring er det så enkelt å skille mellom noen som faktisk verdsetter meg og ønsker noe mer og de som ikke gjør det. Jeg følger magefølelsen min og jeg har faktisk alltid hatt rett der. Det handler ikke om at jeg forventer mye tidlig i en relasjon, men at jeg stoler på meg selv, min erfaring og jeg vet hva slags signaler jeg skal se etter 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Husker jeg sa det til bestevenninnen min rett etter dette, så må ha vært i 2004 ish? Han var jo ikke interessert. Min eksmann sa, jeg leker ikke katt og mus, er jeg interessert så vet hun det godt. Anonymkode: e5506...589 Din eksmann trodde nok han var kul. Anonymkode: 7b576...773 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Skrevet 10 timer siden Definitivt "If a guy wants to date you, he will do anything to date you" Møtte forloveden min sånn 🥰 Anonymkode: 28f63...7df 1 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Definitivt "If a guy wants to date you, he will do anything to date you" Møtte forloveden min sånn 🥰 Anonymkode: 28f63...7df Dette er en mistforståelse. Anonymkode: b0c77...824 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er en mistforståelse. Anonymkode: b0c77...824 Nei. Fra jeg var 16 og fikk min første kjæreste så har de som har ønsket et seriøst forhold med meg vist det fra dag én. Anonymkode: 28f63...7df 1
knooters Skrevet 7 timer siden #12 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Som Berger i SATC sa, og sjokkerte Miranda og venninnene. Er det så enkelt at "he is just not that into you "? Vi har et helt forum til å tolke hva vi tror menn tenker og gjør, i dating fasen... men er svaret egentlig bare veldig enkelt?? Anonymkode: 1b9e6...5b9 Det er vel akkurat like komplisert som for kvinner. Ingen kjønn har vel noen grunn til å gjøre motparten usikker hvis man ikke selv er usikker.
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Noen - kanskje de fleste - menn er enkle, men noen har et mer komplekst sjelsliv; er mer sofistikerte, mer introverte, mer ambivalente til forhold osv.. Menn i denne siste kategorien kan godt være svært begeistret for dama uten å buse ut med det. Noen ganger vil signalene selvfølgelig være vanskeligere å tyde enn signalene fra en neandertalermann. Anonymkode: b0c77...824 Å bra er jo det, samtidig så passerer livet for hver dag som går og jeg tror ikke det er lurt å bruke så alt for mye av det på noe som kanskje aldri blir til noe. Anonymkode: af34e...4a8
AnonymBruker Skrevet 46 minutter siden #14 Skrevet 46 minutter siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei. Fra jeg var 16 og fikk min første kjæreste så har de som har ønsket et seriøst forhold med meg vist det fra dag én. Anonymkode: 28f63...7df Rart å ønske seriøst forhold med en man nettopp har møtt Anonymkode: 29288...fce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå