Gjest Irritért gjest Skrevet 5. april 2006 #1 Skrevet 5. april 2006 Jeg er irritért på at Microsoft-produkter hermer etter Linux-produkter. For eksempel hvis man logger av i Windows XP får man gradvis mørkere skjerm, akkurat som i mange av Linux'ene.
Gjest Havcard Skrevet 5. april 2006 #3 Skrevet 5. april 2006 (endret) I Microsoft Internet Expolrer 7.0 har de begynt med faner, herming etter Mozilla Firefox som har hatt det ivertfall 5 år. Jeg er irritért på at Microsoft-produkter hermer etter Linux-produkter. For eksempel hvis man logger av i Windows XP får man gradvis mørkere skjerm, akkurat som i mange av Linux'ene. Jeg sjønner deg godt! "In a world without walls and fences, who need Windows and Gates?" Endret 5. april 2006 av Havcard
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #5 Skrevet 5. april 2006 I Microsoft Internet Expolrer 7.0 har de begynt med faner, herming etter Mozilla Firefox som har hatt det ivertfall 5 år. ← Som igjen har tatt etter Opera, som igjen tok det etter en annen browser som tok det i bruk i 1994.
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #6 Skrevet 5. april 2006 Microsoft-produkter er noe dritt! Har prøvd ubuntu i noen måneder og har ikke angret et eneste nanosekund.
Gjest Gjest1 Skrevet 5. april 2006 #7 Skrevet 5. april 2006 Jeg synes det er mer irriterende med apostrof over e`en i irritèrt.
lillesky Skrevet 6. april 2006 #8 Skrevet 6. april 2006 Microsoft? :klø: Hva er det? Jeg er fornøyd Macer.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #9 Skrevet 6. april 2006 Jeg synes det er mer irriterende med apostrof over e`en i irritèrt. ← Da kan du ikke ha prøvd Microsoft-produkter
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #10 Skrevet 6. april 2006 Microsoft-produkter er noe dritt! Har prøvd ubuntu i noen måneder og har ikke angret et eneste nanosekund. ← Som jeg savner Ubuntu nå. Bruker XP for tiden fordi jeg må. Ny maskin, problemer med drivere i Linux . Håper det ordner seg til Ubuntu Dapper kommer ut i Juni.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #11 Skrevet 6. april 2006 Jeg forstår ikke hvorfor bedrifter og skolen ofter bruker Microsoft Windows. Det er dyrt i drift, dårlig utnytting av ressurser, og det verste er at lærere bruker propaganda for å få oss til å bruke Windows Vista, når det kommer. Jeg synst vi burde kunne lære om Linux også. Ikke bare løgner om at Microsoft er best, alt annet er noe dritt og klarer aldri og lage noe nyttig.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #12 Skrevet 6. april 2006 ^ Det er vel IT-lærere på v.g.s. i et nøtteskall. De er vel redde for at de må lære seg noe nytt og anstrenge seg litt for å tilegne seg ny kunnskap.
apple Skrevet 7. april 2006 #13 Skrevet 7. april 2006 Jeg er irritért på at Microsoft-produkter hermer etter Linux-produkter. For eksempel hvis man logger av i Windows XP får man gradvis mørkere skjerm, akkurat som i mange av Linux'ene. ← Kvifor er du irritert på dette? Gjer det Windows XP dårlegare? Er dette ein bra eigenskap i Linux, men dårleg i Windows? Og det same med fanene, som Mozilla, Opera, Konqueror, Safari og alle andre seriøse nettlesarar utanom Explorer har hatt lenge. Det må vel ha vore ein av dei andre nettlesarane som starta med dette, og så tok dei andre etter? Er det meir irriterande når Microsoft hermar enn når andre gjer det? Forresten så er det ofte slik at KDE (og sikkert Gnome òg, for alt eg veit) hermar etter MacOS når det gjeld nye eyecandies og slikt. Er dette irriterande? Det må vel vera lov for programvareprodusentar å herma etter kvarandre når nokon har kome på noko bra, så lenge dette ikkje er patentert! Eg brukar sjølv Linux, og kan ikkje fordra Windows, men det er av heilt andre grunnar enn at Windows hermar etter Linux. Faktisk så trur eg at Windows hadde vore mykje betre dersom dei herma litt meir etter både Linux og MacOS.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå