Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi ble kjent på en datingapp. Har pratet sammen i 2 uker.

Vi har ennå ikke møttes. For omtrent 1 uke siden sa jeg  ifra til han at jeg ikke er interessert i en relasjon akkurat nå og at jeg ikke ønsker fortsette videre med noe teksting eller treff. Dette var på instagram. Jeg har trekt meg unna.

Og grunnen er at han er veldig "på" det å ringes hver dag, og gå for fort fram. Jeg har gjort det klart at jeg ikke ønsker at vi går fort fram og at jeg ikke vil stresse med ting

Da har han ikke forstått  meg, og spurt hva føler du er galt og hvorfor jeg ikke ønsker noen relasjon og hva han kan gjøre for at jeg skal føle meg klar for en relasjon.

Han fortsetter å skrive selvom jeg drøyer  1-2 dager med å svare. Hva mer kan jeg gjøre?

Anonymkode: 387a1...280

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi har ennå ikke møttes. For omtrent 1 uke siden sa jeg  ifra til han at jeg ikke er interessert i en relasjon akkurat nå og at jeg ikke ønsker fortsette videre med noe teksting eller treff. Dette var på instagram. Jeg har trekt meg unna.

Og grunnen er at han er veldig "på" det å ringes hver dag, og gå for fort fram. Jeg har gjort det klart at jeg ikke ønsker at vi går fort fram og at jeg ikke vil stresse med ting

Da har han ikke forstått  meg, og spurt hva føler du er galt og hvorfor jeg ikke ønsker noen relasjon og hva han kan gjøre for at jeg skal føle meg klar for en relasjon.

Han fortsetter å skrive selvom jeg drøyer  1-2 dager med å svare. Hva mer kan jeg gjøre?

Hvorfor sletter/blokkerer du han bare ikke? 🤷‍♀️

Anonymkode: cbcf2...2e1

• Liker 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva gjør du på en datingapp om du ikke er interessert i å tekste, treffes eller å ha en relasjon?? 

Du sletter og blokkerer hans tilgang til deg. Enkelt. 

Anonymkode: b436a...075

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva gjør du på en datingapp om du ikke er interessert i å tekste, treffes eller å ha en relasjon?? 

Du sletter og blokkerer hans tilgang til deg. Enkelt. 

Jeg ønsker ikke en relasjon med han. Utifra samtalen så pusher han på. Og jeg vil ikke rushe med ting. Det er ikke slik at jeg behøver å opplyse at jeg ikke ønsker en relasjon med han

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ønsker ikke en relasjon med han. Utifra samtalen så pusher han på. Og jeg vil ikke rushe med ting. Det er ikke slik at jeg behøver å opplyse at jeg ikke ønsker en relasjon med han

Jo du må jo nesten opplyse han om det når han ikke tar hintet..? Hva vil du ha hjelp med egentlig? Vil du at vi skal sende en melding for deg? Du kan evt poste linken til tråden din.

Anonymkode: e26a4...a1c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Slett fra han instagrammen din da. Du må være ung som tror at en mann tar hint.... Du må si ting direkte ut til dem. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han lurer på hvorfor. Skriv: fordi du er for masete. 

Anonymkode: 1a17a...ab4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå har du jo fortalt han at du ikke ønsker en relasjon med han, og da kan du vel bare slette han?

Anonymkode: dff91...325

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hæ? Du må jo selvfølgelig si det i klartekst om du ikke ønsker en relasjon med han? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hæ? 

Ehh, jo du må opplyse om det. 

Du virker særdeles merkelig selv. Sorry to say! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hæ? Du må jo selvfølgelig si det i klartekst om du ikke ønsker en relasjon med han? 

firetoen skrev (Akkurat nå):

Hæ? 

TS har jo sagt i fra...

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
firetoen skrev (4 minutter siden):

Hæ? 

Jeg har allerede sagt fra for 1 uke siden. Les igjen!!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

TS har jo sagt i fra...

Og da er det bare å slette/blokkere. Verre er det ikke.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du slutter å svare? 

Anonymkode: 3f5d5...fdd

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Hensatt skrev (11 minutter siden):

Og da er det bare å slette/blokkere. Verre er det ikke.

Helt enig

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har allerede sagt fra for 1 uke siden. Les igjen!!

Da må du skrive igjen, jeg er ikke interessert! 

Ellers blokker du han. Er vel ikke vanskelig? Eller er du itvil hva du vil??

Anonymkode: ae9aa...671

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men du vil ha han på gress i tilfelle du ombestemmer deg?

Anonymkode: d03a2...845

Skrevet

Det virker på meg som om du liker oppmerksomheten fra ham, ellers hadde du blokkert ham for lenge siden. Men hvis du blokkerer ham, mister du den oppmerksomheten.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Han lurer på hvorfor. Skriv: fordi du er for masete. 

Anonymkode: 1a17a...ab4

lurer på en ting, når du bruker en sånn metode. har du kjæreste IRL? :P 🙈 det er jo veldig direkte da 

Anonymkode: 0f01e...95f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

TS har jo sagt i fra...

Hun skriver jo at hun ikke behøver det ETTER hovedinnlegg, da forholder man seg til det?

Anonymkode: b105d...947

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...