Jøyemeg Skrevet 26. januar #1 Skrevet 26. januar Finnes det privat døgnbehandling for psykiske lidelser i Norge? Vet det var et senter i Bergen for 5 år siden men jeg finner det ikke igjen. Dps har jeg ikke utbytte av så jeg ønsker å gå til det private. Finner bare rusklinikker på nettet.
AnonymBruker Skrevet 26. januar #2 Skrevet 26. januar Dra på alle inklusiv spa istedetfor. Det hadde jeg gjort hvis jeg var deg Anonymkode: c9e5c...9ac
AnonymBruker Skrevet 26. januar #3 Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dra på alle inklusiv spa istedetfor. Det hadde jeg gjort hvis jeg var deg Anonymkode: c9e5c...9ac Treat yourself! ❤️ Noen ganger trenger man dog litt hardere skyts og behandling enn spa, men såklart - sjeldent feil å bli massert, få et godt måltid i restaurant og sove i hotellseng. Anonymkode: 1da33...86d
Daisy-love Skrevet 26. januar #5 Skrevet 26. januar Det kommer jo litt an på hva du sliter med. For meg høres det ut som du vil ha helprivat og det er isåfall rådyrt. Å søke seg til annen dps eller prøve å få plass på Modum om du faller inn under noe der kan gjerne være en bedre løsning. Private med offentlig avtale/samarbeid finnes det en del av, men kommer som sagt an på hva du sliter med. Å få plass på f.eks Modum er ikke lett, men skal være bra for de som får plass.
AnonymBruker Skrevet 26. januar #6 Skrevet 26. januar Daisy-love skrev (29 minutter siden): Det kommer jo litt an på hva du sliter med. For meg høres det ut som du vil ha helprivat og det er isåfall rådyrt. Å søke seg til annen dps eller prøve å få plass på Modum om du faller inn under noe der kan gjerne være en bedre løsning. Private med offentlig avtale/samarbeid finnes det en del av, men kommer som sagt an på hva du sliter med. Å få plass på f.eks Modum er ikke lett, men skal være bra for de som får plass. Jeg har fått plass på traumeavdelingen på Modum, men det er 1,5 års ventetid. Var der på utredning og jeg følte meg veldig sett, så jeg håper og tror at jeg kan få det bedre etter behandling der. Men det blir nok tøft. Anonymkode: 402e9...9f7
AnonymBruker Skrevet 26. januar #7 Skrevet 26. januar Et sted å starte kan være privat psykolog eller psykiater. En som er god på sitt felt. Noen har også god effekt av gruppeterapi Anonymkode: 97842...2ef
Jøyemeg Skrevet 26. januar Forfatter #8 Skrevet 26. januar Jeg har gått til psykolog og gruppeterapi i 10 år med med fremskritt og tilbakefall. Problemet er traumer, komplisert angst og depresjon. Jeg har penger nok så vil bare legge meg inn uten ventetid.
AnonymBruker Skrevet 26. januar #9 Skrevet 26. januar Jøyemeg skrev (12 timer siden): Finnes det privat døgnbehandling for psykiske lidelser i Norge? Vet det var et senter i Bergen for 5 år siden men jeg finner det ikke igjen. Dps har jeg ikke utbytte av så jeg ønsker å gå til det private. Finner bare rusklinikker på nettet. Med driftsavtaler? Modum bad og Viken senter er de to jeg kommer på. Anonymkode: fc797...fe3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå