AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Skrevet 25. januar begge med 4 hjulstrekk. Skal ikke bytte riktig ennå, men begynt å fundere på hva jeg skal bytte til når tiden kommer. Er disse 2 som tiltrekker meg mest. Mannen hadde audi e-tron 50 og vi var veldig fornøyde med denne. q4 er jo litt det samme, men noe mindre. Elroq har jeg foreløpig bare lest om, ikke sett live. Anonymkode: 90ef9...dcb
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2 Skrevet 25. januar Audi'n er jo mer premium enn Skoda'n, men også en del dyrere. Jeg har kun erfaring med Skoda Enyaq, og var fornøyd med den. Elroq ser fin ut den, men jeg ville nok valgt Q4 av de to, hvis pris ikke har noe å si for valget. Anonymkode: d0255...b3a
newman01 Skrevet 26. januar #3 Skrevet 26. januar Q4 er billigvarianten til Audi, og ikke i nærheten av e-tron50 vil jeg tro. Ingen luftfjæring der. Q4 ligger vel 100-150k over Elroq i pris, så prismessig er det stor forskjell
AnonymBruker Skrevet 26. januar #4 Skrevet 26. januar VAG kvalitet til to forskjellige priser. Ser ikke helt at pristillegget til Q4 kan rettferdiggjøres. Bare så dere ikke går glipp av skikkelig gode biler, prøvekjør Kia EV6/Hyundai Ioniq 5 også. Samme prisklasse, samme størrelse, mye bedre biler. Anonymkode: 8f52c...f60
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå