Gå til innhold

smerter i underlivet

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har siden Desember hatt en del smerter i høgre del av magen, men har de siste to ukene blitt sterkere. Menstuasjonen kommer som normalt, bare med sterkere smerter enn ellers. Er nettopp fylt 18 år. Er livredd! Vet jeg burde komt meg til lege for lenge siden, men er bare så redd for svaret og for selve undersøkelsen. Så blir det jo til at jeg går rundt og tenker på det hele tiden, og da blir det ikke noe bedre. Kjenner litt mot venstre side også, også går det ned i benet og nedover i resten av underlivet. Føles som at jeg har litt mer luft enn vanlig også, og det høres en del tarmlyder.

Er så klart fryktelig redd for kreft!

Vet jeg bør komme meg til lege og ikke sitte her og spørre om "råd". Men er barer så redd og trenger og høre litt om hva dere synst. Men har bestemt meg for at jeg må bestille meg en legetime, selvom jeg er kjempe redd. Er sikkert på at det er kreft eller noe den vegen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en tur til legen du. Om det virkelig er noe galt så er det best å få gjort noe med det så fort som mulig!

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, ta en tur til legen, han kan undersøke seg og finne ut hva det er :klem:

Bestill time i morgen, og forklar hva det gjelder, så får du sikkert en time fort :)

Gjest Gjest
Skrevet

Skal til legen i morgen. Men er redd for undersøkelsen! Hvordan foregår den?

Gjest Gjest
Skrevet

Kasn ikke si så mye om undersøkelsen, annet enn at det er til å holde ut:-) Det er svært sjelden så unge jenter som deg får livmorhalskreft e.l, selv om det vel stort sett er unge kvinner som får det. Kanskje er det ingenting, kanskje kan det være cyster e.l i underlivet. Fint at du får det undersøkt:-) Går bra det, vet du.

Skrevet

Bra du går til legen og får det undersøkt. Det kan være så enkelt som dårlig fordøyelse. Jeg får sterke smerter når tarmen er full og vanvittige menssmerter de gangene jeg har en kombinasjon.

For meg hjelper det med endring i kosthold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...