Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Norske menn eier ikke folkeskikk

Anonymkode: a731d...f48

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Menn bryr seg ikke om andre enn seg selv. De er alle egoister.

Anonymkode: ae023...e52

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Norske menn eier ikke folkeskikk

Anonymkode: a731d...f48

Dette gjelder utenlandske menn også.

Anonymkode: ae023...e52

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg sier bare. Ledig her?. 

Anonymkode: 81bcc...139

jeg tenker at jeg ønsker å miste litt energi i samme slengen, siden jeg går for en sånn mandig "5 i 1"-løsning. så jeg begynner å hoppe litt, sier ugga bugga (må trene stemmebåndet), løfter armen og peker på sitteplass .. opp og ned oppp og ned skal ha plass. siden jeg også er praktisk anlagt tar jeg i bruk min store brede rumpe og svosjer fra side til side og gjør klar en hel rad med sitteplasser kun til meg selv. ta-da 

Anonymkode: 193c0...943

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.1.2026 den 20.04):

Det sitter mange voksne menn å venter og det er fullt på alle setene i venteområdet, og flere av disse mennene har plassert bagene sine på setene ved siden av seg, og det er grunnen til at flere må sitte på gulvet, inkludert meg.

Møtte blikket til flere av disse mennene da jeg lette etter ledig sete, men det ringte ingen bjeller hos de eller så gav de blaffen.

Dere Nordmenn er alt for konfliktsky !! Jeg hadde krevet at de tok vekk bagene med en gang ! 

AnonymBruker
Skrevet
NatNat skrev (18 timer siden):

Dere Nordmenn er alt for konfliktsky !! Jeg hadde krevet at de tok vekk bagene med en gang ! 

Jeg ønsker å lære de å forstå at de må gi plass til andre ventende, men skjønner nå at mange menn ikke har antenner.

Anonymkode: 14022...c14

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ønsker å lære de å forstå at de må gi plass til andre ventende, men skjønner nå at mange menn ikke har antenner.

nei, det har de ikke 😅Derfor er det viktig å si ifra !

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.1.2026 den 20.04):

Er på Flesland Lufthavn og venter på fly.

Det sitter mange voksne menn å venter og det er fullt på alle setene i venteområdet, og flere av disse mennene har plassert bagene sine på setene ved siden av seg, og det er grunnen til at flere må sitte på gulvet, inkludert meg.

Møtte blikket til flere av disse mennene da jeg lette etter ledig sete, men det ringte ingen bjeller hos de eller så gav de blaffen.

Orket ikke å spørre om de kunne ta bort bagen sin, for det mener jeg er overflødig å spørre en voksen mann om, selv om de ikke ser lenger enn nesa si.

Minner meg om da jeg var gravid for 24 år siden og gikk på krykker pga bekkenløsning, og var til kontroller på Kvinneklinikken der setene på venterommet ofte var opptatt av menn som fulgte sine gravide partnere.

Da opplevde jeg flere ganger at jeg måtte spørre om å få sitte, at den gravide tilbød meg stolen sin eller ba sin mann reise seg.

Du kunne brukt ordene dine og spurt. Kan jeg sitte her? Hinting og nedstirring er jo helt latterlig måte å forsøke å få sitteplass på 

AnonymBruker
Skrevet

Når folk legger vesken sin i setet på t -banen bare setter jeg meg der. Vesken forsvinner fort da.

Evt så rekker jeg å sette meg på vesken, men også da forsvinner den relativt fort. 

Anonymkode: e3eb9...d4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...