Gå til innhold

Tjukt under arr?

Fremhevede innlegg

Gjest Chrizzy
Skrevet

Hei :) Lovte ei jeg kjenner at jeg skulle skrive inn her å spørre om noen vet hva dette er. Hun har et arr på armen, ca 5 cm, hun fikk det når hun var unge. For 3-4 år siden åpnet hun arret og tok ut grus og stein som hadde ligget der siden hun ble sydd. Etter hun åpnet opp og fikk fjernet dette har huden/kjøttet under arret "hovnet" opp og blitt skikkelig tjukt, som en kul under arret. Noen som vet hva det er?

Videoannonse
Annonse
Gjest Chrizzy
Skrevet

Takk for svar :) Men jeg er ikke sikker på at det er dette, fordi denne hevelsen er under arret, ikke over. Det kan nesten virke som det ikke har så mye med arret å gjøre..?

Skrevet

Er det ikke rett og slett brusk da?

Jeg har fått ekstra brusk under flere arr etter et jeg kræsja med bil en gang! Om det er brusk så er det iallefall ikke noe farlig, det er bare kroppens måte å beskytte skjelettet på!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har sånne arr (sånne keliod-ting), nedover benet. ikke hele veien, men særlig øverst på låret

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg har sånne arr (sånne keliod-ting), nedover benet. ikke hele veien, men særlig øverst på låret

Jeg har også keloide arr øverst på låret, samt et par hvite øverst på underarmen og noen store, røde på selve armen som stadig blir større.

Men om din venninne ikke har arr som er over huden på en måte, men kul under kan det være arrvev det også, eller brusk. Hadde et arr som jeg til slutt kunne fjerne en kul inni på en måte,( hud tror jeg) og det ble et stort "søkk" nedi der til sutt. Merkelig.

Kropper er rare! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...