Gjest gjesta Skrevet 6. april 2006 #21 Skrevet 6. april 2006 Her i huset er alle mamma, og alle menn vi møter er pappa. Går vel ovver.
Jaya Skrevet 6. april 2006 #23 Skrevet 6. april 2006 Mange barn har en periode der de kaller både mamma og pappa for "mamma", har faktisk enda ikke hørt om en mann som har følt seg som en kvinne av den grunn. Slapp av, det går over.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #24 Skrevet 6. april 2006 Synes det er søtt jeg da Tror ingen rundt deg reagerer på det, så det er nok ingen grunn til bekymring.
Lemming Skrevet 6. april 2006 #25 Skrevet 6. april 2006 så søtt! Nei, kjære deg, hvis han kaller deg pappa er det nok ikke fordi du ser mandig ut eller noe sånt, men heller at han enda ikke helt skjønner forskjellen på en mamma og en pappa. Eller så gjør han det for å erte deg - det er også godt mulig. Da broren min var i ca den alderen ropte han Pappa til alle menn som gikk forbi. Synes ikke du skal bry deg om dette, det kan kanskje føles rart, men jeg tror nok de fleste du treffer ute som hører at han kaller deg pappa bare synes det er søtt.
Gjest Miloine Skrevet 6. april 2006 #26 Skrevet 6. april 2006 For noe tull!!!! ← Hva er tull? Innlegget til T.S. eller svarene?
salsera Skrevet 6. april 2006 #27 Skrevet 6. april 2006 De fleste synes det vel er bare søtt, tror ikke noen tenker på det som noe negativt. Barn sier jo ofte ting som er morsomme for oss voksne. Ble selv kalt mamma ganske lenge av dattera til ei venninne, men hun lærte da navnet mitt til slutt. Nå kaller hun meg av og til "skatt", for det hører hun ofte at kjæresten min sier til meg! Tror han syntes det var litt rarere at hun kalte ham pappa de første gangene hun så ham! (Da var hun alt tre år!)
Gjest Miloine Skrevet 6. april 2006 #28 Skrevet 6. april 2006 Jeg blir kalt for mamma av dagmammabarnet til venninnen min men han kaller alle jenter for mamma.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #29 Skrevet 6. april 2006 Haha, ungen er bare 15 måneder og en dreven plageånd allerede. Går ut fra at han koser seg og ler inni seg hver gang han kaller deg pappa.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå