AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Skrevet 25. januar Har planlagt dette lenge. Imorgen er det slutt med snus. Ville høre om noen tilfeldigvis går med samme plan? Vil gjerne ha noen å drodle med. Støtte hverandre. Har snust i mange år. Min motivasjon er helse og økonomi. Er spent på om huden kanskje kan bli litt mindre gusten også?! Har lastet ned slutta appen. Tar gjerne i mot tips om hvor lett dette faktisk er😄 Hvem er med? Jeg er klar. Anonymkode: 6f9e7...802 1 1 2
Evigoptimist2 Skrevet 25. januar #2 Skrevet 25. januar Jeg slenger meg med! Dvs, har holdt opp med snus (for n'te gang) i fem uker i morgen, men tar gjerne imot (og kan forhåpentligvis bidra med) litt gjensidig støtte på veien videre. Føler forøvrig at jeg begynner å komme inn i en god flyt nå etter nesten fem uker.. suget kommer og går litt fortsatt, men ikke så fremtredende som det har vært. Livet føles generelt lettere uten snus, må jeg si ☺️ 2 1
Maskinfører Skrevet 25. januar #4 Skrevet 25. januar Jeg er med 😀 har 7 snus som vil bli snust ila natta så ren 08:00 😀 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar #5 Skrevet 25. januar Jeg vil bare ønske dere alle lykke til - dette greier dere!!! 😊 Anonymkode: 70bcd...ffb 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar #6 Skrevet 25. januar Har nettopp bestilt 2 ti-pakninger... Men jeg er med om en måned'ish! Anonymkode: 2a207...ee4 2
xQueenKx Skrevet 25. januar #8 Skrevet 25. januar Jeg skal snuse opp de tre boksene jeg har, men har handlet inn nikotinfri snus som jeg skal erstatte med i overgangsperioden. Er med når jeg har gjort meg ferdig med det jeg har! 2
Purple_Pixiedust Skrevet 26. januar #9 Skrevet 26. januar (endret) Jeg hadde seks måneder snusfri. Så sprakk jeg og snuste i to uker. Sluttet for to dager igjen. To uker var dessverre nok til at jeg ble fysisk avhengig så har litt abstinenser nå. Er veldig fristet til å kjøpe en til boks. Men må klare å la det være. Har ikke råd. Endret 26. januar av Purple_Pixiedust 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar #10 Skrevet 26. januar Jippi, ble veldig glad for at flere blir med her altså!! Jeg føler meg godt motivert. Føler meg svimmel og rar i dag. Dere som skrev her at dere har sluttet tidligere, hvor lenge varte de verste fysiske symptomene? Anonymkode: 6f9e7...802
xQueenKx Skrevet 26. januar #11 Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jippi, ble veldig glad for at flere blir med her altså!! Jeg føler meg godt motivert. Føler meg svimmel og rar i dag. Dere som skrev her at dere har sluttet tidligere, hvor lenge varte de verste fysiske symptomene? Anonymkode: 6f9e7...802 Jeg har sluttet en gang før. Det verste var over etter en uke-ish. 2
Turkis Sau Skrevet 26. januar #12 Skrevet 26. januar Jeg hadde satt dagen i dag til å slutte, så hei folkens👋 Har snust i mange mange år, forsøkt halvhjertet tidligere å slutte, med varierende hell. Nå er jeg fast bestemt, og jeg er greit sta når jeg først har bestemt meg. Slutter primært på grunn av at det koster en formue med en boks om dagen. De pengene vil jeg bruke på andre ting. Helsefordelene er en god bonus. Slutta er lastet ned, gleder meg til å se pengesekken vokse😎 Så, here we go - heia alle sammen! 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar #13 Skrevet 26. januar Evigoptimist2 skrev (10 timer siden): Jeg slenger meg med! Dvs, har holdt opp med snus (for n'te gang) i fem uker i morgen, men tar gjerne imot (og kan forhåpentligvis bidra med) litt gjensidig støtte på veien videre. Føler forøvrig at jeg begynner å komme inn i en god flyt nå etter nesten fem uker.. suget kommer og går litt fortsatt, men ikke så fremtredende som det har vært. Livet føles generelt lettere uten snus, må jeg si ☺️ Så deilig å lese dette, at livet føles lettere uten snus. 5 uker er kjempebra!! Har du brukt noen hjelpemidler eller sluttet du tvert? Anonymkode: 6f9e7...802
Turkis Sau Skrevet 26. januar #14 Skrevet 26. januar xQueenKx skrev (Akkurat nå): Jeg har sluttet en gang før. Det verste var over etter en uke-ish. Det fysiske en uke her også. Det er det mentale som er verst. Men det skal jeg stå i, sånn er det! Er heldigvis glad i te, så får ta meg en god kopp når hjernen sier "Hallo, snus takk.". 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar #15 Skrevet 26. januar Jeg håper at det ikke påvirker søvnen for mye. Anonymkode: 6f9e7...802
xQueenKx Skrevet 26. januar #16 Skrevet 26. januar Turkis Sau skrev (1 minutt siden): Det fysiske en uke her også. Det er det mentale som er verst. Men det skal jeg stå i, sånn er det! Er heldigvis glad i te, så får ta meg en god kopp når hjernen sier "Hallo, snus takk.". Ja, det mentale er definitivt verst. Derfor har jeg nikotinfri snus på lager🙃
AnonymBruker Skrevet 26. januar #17 Skrevet 26. januar Hei, I dag er det tre uker siden jeg slutta. For min del var dag 3 verst. Stå på, folkens. Jeg heier på dere 👏 Anonymkode: f7732...393 1 1 2
Turkis Sau Skrevet 26. januar #18 Skrevet 26. januar xQueenKx skrev (48 minutter siden): Ja, det mentale er definitivt verst. Derfor har jeg nikotinfri snus på lager🙃 Alle måter som hjelper å håndtere det mentale er gull. Men jeg nekter å kjøpe nikotinfri, her -skal- det spares penger!😁
Turkis Sau Skrevet 26. januar #19 Skrevet 26. januar Ps. Paracet har jeg kjøpt inn. Fikk så voldsomt hodepine på dag 2-3 sist, den var ikke gøy😑 2
xQueenKx Skrevet 26. januar #20 Skrevet 26. januar Turkis Sau skrev (10 minutter siden): Alle måter som hjelper å håndtere det mentale er gull. Men jeg nekter å kjøpe nikotinfri, her -skal- det spares penger!😁 Den ser jeg!! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå