AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:34 #61 Skrevet mandag kl. 15:34 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi finnes, men er få (tror jeg). Jeg går ikke opp i vekt, samme hva. Jeg gjorde et skikkelig forsøk i ett år, hvor jeg drakk fløte, spiste masse kaker (bakte i snitt ei formkake annenhver dag), spiste kjøtt, fisk, grønnsaker, nøtter, avokado, junkfood, potetgull. Jeg gikk skikkelig inn for å gå opp i vekt. Etter ett år hadde jeg gått opp 1,5 kg. Det var ikke verdt mengde mat, så gikk tilbake til normalt kosthold for meg og gikk ned 1 kg og har blitt der i 15 år. Gikk opp 20 kg under svangerskapet, var tilbake i gamle bukser etter 5 uker. Kiloene bare rant av. Anonymkode: 7b21d...fe8 Ja! Dere er noen få❤️Jeg vet, har en slektning som er slik, men det er ytterst få som er det er min erfaring:) Anonymkode: d33d0...729 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:20 #62 Skrevet tirsdag kl. 10:20 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Er det noen grunn til begrensede kalorier ? Anonymkode: 5ed74...f75 Jeg har gått ned til ønsket vekt og må leve på begrensede kalorier for å holde meg her enker og greit. Anonymkode: 888ae...a0e
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:28 #63 Skrevet tirsdag kl. 10:28 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Gjør du det med vilje? Altså spiser veldig lite ? Anonymkode: 5ed74...f75 Tja, jeg synes mat er et ork. Dyrt er det og. Anonymkode: 5b4bc...ce3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:35 #64 Skrevet tirsdag kl. 10:35 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tja, jeg synes mat er et ork. Dyrt er det og. Anonymkode: 5b4bc...ce3 Så du spiser lite pga du synes mat er dyrt ,? Mat som er nødvendig for å leve ? Anonymkode: 5ed74...f75
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:54 #65 Skrevet tirsdag kl. 10:54 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Så du spiser lite pga du synes mat er dyrt ,? Mat som er nødvendig for å leve ? Anonymkode: 5ed74...f75 Nja, mest fordi jeg ikke gidder. men det er jo så klart en bonus å spare litt penger. Anonymkode: 5b4bc...ce3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:56 #66 Skrevet tirsdag kl. 10:56 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nja, mest fordi jeg ikke gidder. men det er jo så klart en bonus å spare litt penger. Anonymkode: 5b4bc...ce3 Javel Anonymkode: 5ed74...f75
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:04 #67 Skrevet tirsdag kl. 11:04 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nja, mest fordi jeg ikke gidder. men det er jo så klart en bonus å spare litt penger. Anonymkode: 5b4bc...ce3 Hva vil du oppnå med å spise så lite ? Anonymkode: 5ed74...f75
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:01 #68 Skrevet tirsdag kl. 13:01 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva vil du oppnå med å spise så lite ? Anonymkode: 5ed74...f75 Er ikke ute etter å oppnå noe som helst. Jeg foretrekker bare å bruke minst mulig tid på ting jeg ikke liker å gjøre. Anonymkode: 5b4bc...ce3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå