Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men får man ikke lenger se likes? Har 45 likes som jeg er nysgjerrig på, selv om det sikkert er en del falske og passport.

Screenshot_20260125-145007.Tinder.png

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mange år siden jeg hadde Tinder nå, men jeg betalte for gull, da fikk jeg se hvem som sveipet på meg. Var sånn jeg traff samboeren min 😉 

Anonymkode: 6845c...fb5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Mange år siden jeg hadde Tinder nå, men jeg betalte for gull, da fikk jeg se hvem som sveipet på meg. Var sånn jeg traff samboeren min 😉 

Aha, det skjer ikke. Kanskje de ville fått flere kunder om de for eksempel tok 99 kr/mnd.

Screenshot_20260125-150043.Opera.png

AnonymBruker
Skrevet

Hva om samboer plutselig finner ut at den andre parten har en Tinderprofil hun ikke har fortalt om? Skal man konfrontere eller bare la det gå i glemmeboken?

Anonymkode: f672e...93a

AnonymBruker
Skrevet
Runnah skrev (10 minutter siden):

Men får man ikke lenger se likes? Har 45 likes som jeg er nysgjerrig på, selv om det sikkert er en del falske og passport.

Hvorfor det? Kan du ikke bare trykke like på de du faktisk liker selv også håpe at du faktisk får en match?? Hva med å være litt ærlig??

Anonymkode: 77d3f...6cf

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor det? Kan du ikke bare trykke like på de du faktisk liker selv også håpe at du faktisk får en match?? Hva med å være litt ærlig??

Man blir mer oppmerksom på likes, sjekker profilen skikkelig. Når jeg sveiper går det vanligvis raskt, ser ofte bare på det første bildet og leser ikke alltid hva det står.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det handler ikke om å være ærlig eller ikke. Du kan sveipe i dagevis uten å komme over samme person, fordi algoritmene tror du liker noe. Derfor er det en klar fordel å se hvem som liker deg. 

De fleste sier jeg riktignok nei til, en del er passport-modus fra andre deler av verden. 

Mann.

Anonymkode: db4c8...56a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Runnah skrev (8 minutter siden):

Aha, det skjer ikke. Kanskje de ville fått flere kunder om de for eksempel tok 99 kr/mnd.

Screenshot_20260125-150043.Opera.png

Jeg sier bare hva som fungerte for meg. Det var ikke så dyrt da jeg hadde det for 4,5 år siden. Da fikk jeg gjerne også tilbud om en gratis prøveuke. 

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg «turte» ikke å sveipe på alle jeg likte, fordi jeg tenkte at noen var for fine for meg. 

Skrevet
Runnah skrev (23 minutter siden):

Screenshot_20260125-145007.Tinder.png

Har aldri betalt for Tinder, men personer som har likt profilen din dukker opp når du sweiper. 

Selv om jeg setter avstanden til maks 25 km så dukker det opp folk i Finnmark, Ålesund, Hellas, Spania, Sverige, Skottland og andre steder som har likt profilen min. 

Tror ikke jeg hadde giddet å betale for å se de. 😬

AnonymBruker
Skrevet
Rødvinsfilosofen skrev (1 minutt siden):

Har aldri betalt for Tinder, men personer som har likt profilen din dukker opp når du sweiper. 

Selv om jeg setter avstanden til maks 25 km så dukker det opp folk i Finnmark, Ålesund, Hellas, Spania, Sverige, Skottland og andre steder som har likt profilen min. 

Det stemmer ikke nødvendigvis at de har sveipet på deg. Jeg trodde det samme og sveipet på noen for å teste, og jeg fikk sjeldent match. 

Skrevet
Rødvinsfilosofen skrev (1 minutt siden):

Jeg ville vært villig til å betale 99 kr/mnd i 6 mnd i hvert fall. Så kunne det heller vært 150-200 kr om man bare vil betale for én mnd.

Kanskje 5-10 av disse 45 er interessante og at det vil tikke inn et par nye likes i mnd fremover.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det stemmer ikke nødvendigvis at de har sveipet på deg. Jeg trodde det samme og sveipet på noen for å teste, og jeg fikk sjeldent match. 

Det står at de har trykket liker på profilen.

Trykker jeg liker så blir det alltid match.

( Det høres cocky ut, beklager det! )

AnonymBruker
Skrevet

Aldri om jeg betaler ei krone engang for det der igjen. Mange av de som likte meg var menn jeg ikke aldri kunne tenke meg, og var det noen som var helt ok så ble det kun match og ikke noe mer, eller forsøk på catfish.

Må si at jeg aldri er på Tinder lenger uten å betale heller, og treffer bedre menn i virkeligheten.

Anonymkode: 6632c...d80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...