lil Skrevet 5. april 2006 #1 Del Skrevet 5. april 2006 Hvor mye kan jeg få av lånekassen til å dekke skolepenger om jeg er fulltidsstudent på BI?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 5. april 2006 #2 Del Skrevet 5. april 2006 Inntil 50.000 kr i aaret: http://www.lanekassen.no/templates/Page____5668.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #3 Del Skrevet 6. april 2006 ja, fra høsten får man 50.000 ekstra i lån. Tidligere har BI-studenter fått 20.000 ekstra i året. Jeg vil fraråde deg å bruke opp hele lånet det ekstra lånet på 50': skolepengene på BI er jo kun 40.000 på de fleste linjer pr år, da trenger man egentlig ikke så mye ekstra. Hvis man skal ta opp så mye ekstra lån ender man jo opp som gjeldsslave etter endt utdanning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 6. april 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 6. april 2006 Men nå får ikke bi studenter 20 000 extra i lån lenger?? Tusen takk dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 6. april 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 6. april 2006 Fant ut at BI studenter får 30 000 extra kult... (ja, jeg vet at det er LÅÅÅN:: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå