AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Skrevet 25. januar Hei. hvordan vil dere damer at en slik kostbar helg skulle utartet seg? Dette er første gang jeg tar fruen med dit. Jeg synes hotellet såg fint ut. Travel hverdag og lite sex, selv om Begge har lyst på sex. Her blir det ivertfall tid til det. Jeg liker ofte å gå litt naken når vi er på hotell. Så har jeg sexlyst, så ofte blir pikken erigert når jeg tramper rundt. Er dette pirrende for dere, eller blir det for dumt, å heller dra på seg boxeren? Anonymkode: 141c8...5db
Strigiformes Skrevet 25. januar #2 Skrevet 25. januar Snakk med henne. Er ingen her som kan svare deg på det. 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Skrevet 25. januar Det må du spørre dama om, for det er veldig individuelt. Jeg liker godt å se typen naken, men jeg får fullstendig spader om han setter seg i sofa/stol/bord på et hotellrom med bar rumpe/baller. Det er AKKURAT det jeg ikke ønsker at de som hadde rommet før meg har gjort, så det ødelegger totalt for meg. På senga er selvsagt greit, samme med «i friluft» og på badet. Men, hvis det er slik at dere har et sexliv som småhalter litt, vær helt sikker på at hun ha lyst på sex-weekend. Har hun det, kjør på! Men er det litt rusk i maskineriet der, kan en helg der pikken melder seg på hele tiden bli mer slitsom og påtrengende enn hyggelig. Anonymkode: b83b8...d4a 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå