AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Når du er forelsket eller interessert i en du vet du ikke kan innlede noe med, feks pga jobb eller andre omstendigheter. Hvordan oppfører du deg mot vedkommende? Prøver du å ikke ha mye kontakt feks? Eller er du helt vanlig? Anonymkode: 2b7bf...218
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Jeg vil helst se han hele tiden og håper vi møtes ved kaffeautomaten, i kantina osv. Om vi spiser lunsj samtidig (og sammen med andre), skjelver jeg på hendene og har ingen matlyst av ren forelskelse. Og lykken er fellesmøter der jeg har fri utsikt til han. 😍 Ja, og så rødmer jeg i tide og utide Og nei, jeg sier så klart aldri noe om at jeg er forelsket i han. Anonymkode: 099f5...b87 1
Strigiformes Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Når du er forelsket eller interessert i en du vet du ikke kan innlede noe med, feks pga jobb eller andre omstendigheter. Hvordan oppfører du deg mot vedkommende? Prøver du å ikke ha mye kontakt feks? Eller er du helt vanlig? Anonymkode: 2b7bf...218 Det kommer litt an på hvor godt jeg kjenner hen. Har heldigvis aldri blitt forelsket i noen i jobbsammenheng.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå