Gå til innhold

Husk at vi er mennesker bak brukernavnet

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Det er lett å glemme,  føler jeg.  

Vi er mennesker herinne. Medmennesker,  ikke bare meninger. Bare,at vår egentlige identitet ikke skal røpes. 

Hva er det som gir deg et bilde av hvem vi andre er da?

Endret av Kryneren
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får bilder i forhold til hvordan jeg oppfatter andre mennesker, og responderer med tanke på dem, og hva som er best for meg. For meg er det det som er medmenneskelighet. 

• Liker 1
Skrevet
Strigiformes skrev (32 minutter siden):

Jeg får bilder i forhold til hvordan jeg oppfatter andre mennesker, og responderer med tanke på dem, og hva som er best for meg. For meg er det det som er medmenneskelighet. 

Jeg får også bilder av de jeg kommuniserer med her. Det er ikke utseendet nødvendigvis,  men av den personligheten som er bak.

Skrevet
Strigiformes skrev (38 minutter siden):

Men det siste, hva betyr det,  at du responderer etter hva som er best for deg, og,at det er medmenneskelighet?

Skrevet
Kryneren skrev (5 minutter siden):

Men det siste, hva betyr det,  at du responderer etter hva som er best for deg, og,at det er medmenneskelighet?

Det betyr at jeg prøver å sette andre mennesker foran meg selv. Det er det det betyr. Ikke alltid jeg klarer det. Heldigvis klarer jeg det stort sett.

• Hjerte 1
Skrevet
Strigiformes skrev (Akkurat nå):

Det betyr at jeg prøver å sette andre mennesker foran meg selv. Det er det det betyr. Ikke alltid jeg klarer det. Heldigvis klarer jeg det stort sett.

Det gir mening.  Jeg tror deg når du sier det, utfra det du har skrevet her på KG. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...