AnonymBruker Skrevet 24. januar #1 Skrevet 24. januar En medarbeider som har vært ansatt med oss i 11 år har fått seg ny jobb innen ledelse og sa nei takk til avslutningsmiddag. Ryktene sier hun ikke er fornøyd med sin sjef gjennom siste 5 årene og at hun tilslutt valgte å forlate drømmejobben sin pga sjefen. Likevel, en avslutningsmiddag med styre og alle på avdelingen burde hun stille opp på. Egentlig barnslig oppførsel av en på 57 år? Anonymkode: 7a0b6...c51 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 24. januar Populært innlegg #2 Skrevet 24. januar Nei, man kan da ikke presse noen til dette. Hos oss er avslutningsmiddager et tilbud og ikke et krav. Noen er bare ikke fasademennesker. Anonymkode: b5bb1...68e 76 2 26
AnonymBruker Skrevet 24. januar #4 Skrevet 24. januar Nei, det syns jeg ikke. Jeg syns det er helt innafor å si nei til avslutningsmiddag. Anonymkode: ec96f...e49 37 6
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 24. januar Populært innlegg #5 Skrevet 24. januar Enda mer barnslig å lytte til rykter og anta ting om andre mennesker. Du aner ikke hvorfor hun ikke ønsker en avslutningsmiddag. Enkelte mennesker har bare ikke et sånt behov, og det burde jo respekteres. Anonymkode: a6eb3...eef 46 1 10
AnonymBruker Skrevet 24. januar #6 Skrevet 24. januar Helt innafor å si nei til det. Skjønner henne godt for å være helt ærlig, høres jo giftig ut måten du skriver det på. Anonymkode: 0a66a...959 22 8
AnonymBruker Skrevet 24. januar #7 Skrevet 24. januar Hvem sin drømmejobb? Anonymkode: f985c...b41 3 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar #8 Skrevet 24. januar Nei, det er ikke noe barnslig ved det du beskriver. Spørsmålet og formuleringene fremstår noe barnslige. Anonymkode: 4db6d...b57 15 5
AnonymBruker Skrevet 24. januar #9 Skrevet 24. januar Hun er vel sjeleglad hun er kvitt slike kollegaer som ts og kan endelig si nei til å tilbringe fritiden med disse menneskene. Anonymkode: 54561...181 25 9
AnonymBruker Skrevet 24. januar #10 Skrevet 24. januar Jeg tror ikke på deg, TS, at du mener dette. Så dum er ingen. Evt er du hun som slutter. Anonymkode: bc73b...990 4 3
Nevian Skrevet 24. januar #11 Skrevet 24. januar Noe av det verste jeg vet er oppmerksomhet, så jeg kjenner meg så godt igjen fra de jobbene jeg har sluttet i etter flere år. Bare det å gå runden og ta alle andre i hånda synes jeg er smått kleint. Skjønner henne så godt. 13 2 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar #12 Skrevet 24. januar Ingen burde vel stille opp på middag med kollegaer etter arbeidstid? Tenker det er helt valgfritt og hun har sikkert noe annet hun har mer lyst til å gjøre den kvelden. Anonymkode: 55d5a...d80 9 4
AnonymBruker Skrevet 24. januar #13 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): En medarbeider som har vært ansatt med oss i 11 år har fått seg ny jobb innen ledelse og sa nei takk til avslutningsmiddag. Ryktene sier hun ikke er fornøyd med sin sjef gjennom siste 5 årene og at hun tilslutt valgte å forlate drømmejobben sin pga sjefen. Likevel, en avslutningsmiddag med styre og alle på avdelingen burde hun stille opp på. Egentlig barnslig oppførsel av en på 57 år? Anonymkode: 7a0b6...c51 Så hun er misfornøyd med deg? Føler du deg snytt for en gratis middag? Det er hennes privilegie å takke nei til et TILBUD. Selvsagt vil hun ikke være med på noe hvor hun må være med den som er roten til at hun velger å slutte i en jobb. Hun har holdt ut lenge nok under dårlige forhold. Nok er nok. Anonymkode: ea1e3...d7f 15 1 9
AnonymBruker Skrevet 24. januar #14 Skrevet 24. januar Nei, jeg forstår henne godt Anonymkode: b760d...164 10
AnonymBruker Skrevet 24. januar #15 Skrevet 24. januar Syns det er bra jeg at flere har begynt å gi faen.. hun sender ut et signal om at hun ikke trives, mye bedre det enn sånne falske ting som « søker nye utfordringer» Anonymkode: 86e6c...899 12 5
AnonymBruker Skrevet 24. januar #16 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Syns det er bra jeg at flere har begynt å gi faen.. hun sender ut et signal om at hun ikke trives, mye bedre det enn sånne falske ting som « søker nye utfordringer» Anonymkode: 86e6c...899 Vel... samtidig skal man være forsiktig med å brenne broer. Man vet aldri hvem man havner i intervjurommet med neste gang. Anonymkode: bc73b...990 2
enkefru Skrevet 24. januar #17 Skrevet 24. januar Skjønner henne veldig godt. Ville ønsket det slik selv… 7
AnonymBruker Skrevet 24. januar #18 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): En medarbeider som har vært ansatt med oss i 11 år har fått seg ny jobb innen ledelse og sa nei takk til avslutningsmiddag. Ryktene sier hun ikke er fornøyd med sin sjef gjennom siste 5 årene og at hun tilslutt valgte å forlate drømmejobben sin pga sjefen. Likevel, en avslutningsmiddag med styre og alle på avdelingen burde hun stille opp på. Egentlig barnslig oppførsel av en på 57 år? Anonymkode: 7a0b6...c51 Hvis det er hennes valg så må det respekteres. Eller hun trenger ikke aksept,hun bare lar være å møte. Jeg vil heller ikke ha noe fuss når jeg slutter,jeg vil gå ut siste dagen som om det er en vanlig arbeidsdag. Anonymkode: c5291...268 9 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar #19 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Likevel, en avslutningsmiddag med styre og alle på avdelingen burde hun stille opp på. Egentlig barnslig oppførsel av en på 57 år? Anonymkode: 7a0b6...c51 Der er barnslig å forvente at folk stiller på det du vil. Anonymkode: 1d393...671 8 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar #20 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vel... samtidig skal man være forsiktig med å brenne broer. Man vet aldri hvem man havner i intervjurommet med neste gang. Anonymkode: bc73b...990 Det er ikke å brenne bruer å takke nei til en middag. Anonymkode: b5bb1...68e 10 1 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå