Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En medarbeider som har vært ansatt med oss i 11 år har fått seg ny jobb innen ledelse og sa nei takk til avslutningsmiddag. 

Ryktene sier hun ikke er fornøyd med sin sjef gjennom siste 5 årene og at hun tilslutt valgte å forlate drømmejobben sin pga sjefen. 

Likevel, en avslutningsmiddag med styre og alle på avdelingen burde hun stille opp på.

Egentlig barnslig oppførsel av en på 57 år?

Anonymkode: 7a0b6...c51

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Barnslig..?

Anonymkode: 6395d...87a

• Liker 20
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det syns jeg ikke. Jeg syns det er helt innafor å si nei til avslutningsmiddag. 

Anonymkode: ec96f...e49

• Liker 37
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Helt innafor å si nei til det. Skjønner henne godt for å være helt ærlig, høres jo giftig ut måten du skriver det på. 

Anonymkode: 0a66a...959

• Liker 22
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvem sin drømmejobb?

Anonymkode: f985c...b41

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke noe barnslig ved det du beskriver. 

Spørsmålet og formuleringene fremstår noe barnslige. 

Anonymkode: 4db6d...b57

• Liker 15
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hun er vel sjeleglad hun er kvitt slike kollegaer som ts og kan endelig si nei til å tilbringe fritiden med disse menneskene. 

Anonymkode: 54561...181

• Liker 25
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke på deg, TS, at du mener dette. Så dum er ingen. Evt er du hun som slutter.

Anonymkode: bc73b...990

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Noe av det verste jeg vet er oppmerksomhet, så jeg kjenner meg så godt igjen fra de jobbene jeg har sluttet i etter flere år. Bare det å gå runden og ta alle andre i hånda synes jeg er smått kleint. Skjønner henne så godt.

• Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingen burde vel stille opp på middag med kollegaer etter arbeidstid? Tenker det er helt valgfritt og hun har sikkert noe annet hun har mer lyst til å gjøre den kvelden.

Anonymkode: 55d5a...d80

• Liker 9
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

En medarbeider som har vært ansatt med oss i 11 år har fått seg ny jobb innen ledelse og sa nei takk til avslutningsmiddag. 

Ryktene sier hun ikke er fornøyd med sin sjef gjennom siste 5 årene og at hun tilslutt valgte å forlate drømmejobben sin pga sjefen. 

Likevel, en avslutningsmiddag med styre og alle på avdelingen burde hun stille opp på.

Så hun er misfornøyd med deg? 

Føler du deg snytt for en gratis middag? 

Det er hennes privilegie å takke nei til et TILBUD. Selvsagt vil hun ikke være med på noe hvor hun må være med den som er roten til at hun velger å slutte i en jobb. Hun har holdt ut lenge nok under dårlige forhold. Nok er nok. 

Anonymkode: ea1e3...d7f

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg forstår henne godt 

Anonymkode: b760d...164

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er bra jeg at flere har begynt å gi faen.. hun sender ut et signal om at hun ikke trives, mye bedre det enn sånne falske ting som « søker nye utfordringer» 

Anonymkode: 86e6c...899

• Liker 12
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Syns det er bra jeg at flere har begynt å gi faen.. hun sender ut et signal om at hun ikke trives, mye bedre det enn sånne falske ting som « søker nye utfordringer» 

Anonymkode: 86e6c...899

Vel... samtidig skal man være forsiktig med å brenne broer. Man vet aldri hvem man havner i intervjurommet med neste gang.

• Liker 2
Skrevet

Skjønner henne veldig godt. Ville ønsket det slik selv…

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvis det er hennes valg så må det respekteres. Eller hun trenger ikke aksept,hun bare lar være å møte. Jeg vil heller ikke ha noe fuss når jeg slutter,jeg vil gå ut siste dagen som om det er en vanlig arbeidsdag. 

Anonymkode: c5291...268

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Der er barnslig å forvente at folk stiller på det du vil.

Anonymkode: 1d393...671

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vel... samtidig skal man være forsiktig med å brenne broer. Man vet aldri hvem man havner i intervjurommet med neste gang.

Det er ikke å brenne bruer å takke nei til en middag. 

Anonymkode: b5bb1...68e

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...