Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #1 Skrevet 5. april 2006 Sjekket ut Magic Concealer fra Helena Rubenstein på strawberrynet. Men så ser jeg at de bare har en farge? Får de fler inn etterhvert eller har de kun denne ene? Noen andre steder jeg kan kjøpe den billig, trenger sårt en concealer nå!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 5. april 2006 #2 Skrevet 5. april 2006 De har bare hatt en farge så lenge jeg har vært der inne og kikket. Det endte med at jeg kjøpte min farge i butikk.
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2006 #3 Skrevet 5. april 2006 Magic Concealer er en av de rimeligste (og beste) concealere du finner i norske parfymerier. Den koster bare 220 kr og tuben er på hele 15 ml. Du har den i en liten evighet. Ang. utvalget på SN så får de inn varer hele tiden; de er sikkert bare imidlertidig utsolgt. Men prøv fargene i et parfymeri før du bestiller.
IdaC Skrevet 6. april 2006 #4 Skrevet 6. april 2006 Det er nok bare utsolgt, for jeg har kjøpt når de har hatt alle fargene.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #5 Skrevet 6. april 2006 Når vi er inne på "varer i en evighet",. jeg har hatt min siden 2003. Hehe.. og den er enda ikke tom. Bør jeg skifte den ut? den funker like bra enda.
Mint Skrevet 7. april 2006 #6 Skrevet 7. april 2006 Når vi er inne på "varer i en evighet",. jeg har hatt min siden 2003. Hehe.. og den er enda ikke tom. Bør jeg skifte den ut? den funker like bra enda. ← Ikke nødvendig å skifte den ut så lenge den virker ok
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå