AnonymBruker Skrevet 23. januar #21 Skrevet 23. januar Han er 25 år, han er på en helt annet sted i livet sitt enn en person på 40 år. Han kanskje synes det er spennende med en dame som er eldre enn seg, men kommer nok til å stikke så snart han møter en som er yngre. Anonymkode: ecfb3...849 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar #22 Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): For meg som kjenner kvinner som pusher 70 som fortsatt går toppturer, reiser rundt i verden og ellers er seskuelt aktive med sine respektive, så tenker jeg jo at jeg har mange gode år å gi denne mannen. Han står jo fritt til å eventuelt forlate meg når jeg blir gammel og senil. Det er slik jeg hadde tenkt om jeg skulle funnet en mann som var 15 år eldre enn meg, det blir ikke aktuelt å være noens pleier. Det samme gjelder den andre veien. Han kan ikke få barn selv, og har ikke noe ønske om å adoptere. Vi er begge veldig aktive og holder oss i god form. Klart kan livet ta en vending og jeg kan bli sykelig mange år før jeg håper, men det kan jo for så vidt skje med alle uansett alder. Enda er dette uansett bare et tankeeksperiment. Jeg hadde aldri sett for meg å kunne falle for noen som er så mye yngre enn meg tidligere, men her er kjemien som sagt helt spesiell. Ts Anonymkode: d2f69...cea Du ser spreke 70åringer så derfor skal du hindre han i en passende alder å finne noen i passende alder å få barn med? Anonymkode: ac664...855 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar #23 Skrevet 23. januar Statistisk sett holder forhold med jevngamle lengst. For flørt, sex og moro, så kast deg i det. Anonymkode: 20b5d...ac5 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar #24 Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du ser spreke 70åringer så derfor skal du hindre han i en passende alder å finne noen i passende alder å få barn med? Anonymkode: ac664...855 Denne mannen er da en fullvoksen mann, vi må vel regne med at han kan ta avgjørelser for seg selv? Jeg er ikke en fan av store aldersforskjeller, så jeg personlig hadde ikke involvert meg i et forhold med mer enn tre - fire års aldersforskjell, men uansett er jo fyren voksen. Anonymkode: aa1de...05f 3
-Missi- Skrevet 23. januar #26 Skrevet 23. januar For meg blir dette litt for mor /sønn dynamikk det er verfall det første jeg tenker og for meg hadde det blitt for ekkelt. Jeg er bare 19 år eldre enn min sønn og naturlig nok føler jeg at jeg kunne ikke vært med noen som var nær han i alder. Samtidig han er jo voksen min mormor var 17 år yngre enn min morfar. Så mye går jo og de hadde det fint de. Men jeg personlig hadde nok kvelt de følelsene ganske fort om jeg hadde likt noen såpass mye yngre. Spesielt med hensyn til mitt barn. Hadde vært ekkelt for han om jeg datet noen nær hans alder. Har du barn nært hans alder? Ville verfall tatt hensyn til det og tenkt meg grundig om. Samtidig som min mormor og morfar den alders forskjellen er jo mer "akseptert" fordi mannen er eldst. Burde jo ikke vært sånn da men. De var jo begge godt voksne. 25 og 40 da er det stor forskjell på livserfaring og modenhetsgrad. 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar #27 Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Du ser spreke 70åringer så derfor skal du hindre han i en passende alder å finne noen i passende alder å få barn med? Anonymkode: ac664...855 😅😅 Er det mulig. Han er voksen og bestemmer da virkelig dette selv. Anonymkode: 53462...c8a 1
Hulderen Skrevet 24. januar #28 Skrevet 24. januar Gaute Grøtta Grav på 46 år har blitt kjæreste med ei kvinne på 26 år. Her burde parene møtes, og byttes om, slik at TS og Gaute blir et par og de to unge et par 😉 For å være litt mer alvorlig; jeg har mye større tro på par med stor aldersforskjell der kvinna er eldst. Fordi menn gjerne eldes raskere og er mindre flinke til å ta vare på helsa si. Så jeg ønsker deg lykke til, TS! 3 1
Gratis Skrevet 24. januar #29 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er ikke gamle griser så lenge begge liker hverandre. Gamle griser er de som gir uønsket oppmerksomhet til andre. Det er det ikke i dette tilfellet!! Uansett er "gamle griser" et begrep man burde slutte med. Anonymkode: 53462...c8a LOL jo, en mann på 40 som er sammen med ei på 25 er en gammel gris hos 95% av alle kvinner. Motsatt så er det "kjærlighet" 😲 1
Gratis Skrevet 24. januar #30 Skrevet 24. januar (endret) Hulderen skrev (22 minutter siden): Gaute Grøtta Grav på 46 år har blitt kjæreste med ei kvinne på 26 år. Her burde parene møtes, og byttes om, slik at TS og Gaute blir et par og de to unge et par 😉 For å være litt mer alvorlig; jeg har mye større tro på par med stor aldersforskjell der kvinna er eldst. Fordi menn gjerne eldes raskere og er mindre flinke til å ta vare på helsa si. Så jeg ønsker deg lykke til, TS! Han er kjendis og har høy sosial status, da er han et unntak fra "gammel gris" regelen. Endret 24. januar av Gratis
Hulderen Skrevet 24. januar #31 Skrevet 24. januar Gratis skrev (1 time siden): Han er kjendis og har høy sosial status, da er han et unntak fra "gammel gris" regelen. Jeg tenker heller at det ikke er så lett å finne seg en partner på egen alder når man er trebarnsmor i tjueårene. Flertallet av kvinner på hennes alder (konkurrentene) er barnløse. Så da har hun tatt til takke med en så mye eldre mann.
AnonymBruker Skrevet 24. januar #32 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Svaret er kort og godt nei. Det kan funke i en periode, men ikke som et varig forhold. Anonymkode: dad7d...488 Helt enig. Seksuelt er det helt toppers, men når den spenningen avtar etterhvert blir det verre. Behold ham som elsker, fwb/kk pulevenn eller hva du nå enn vil kalle det. Men det er ingenting å basere et seriøst langsiktig forhold på. Jeg snakker av erfaring, har selv vært den unge mannen i et sånt forhold. Anonymkode: 610cb...400 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar #33 Skrevet 24. januar Gratis skrev (2 timer siden): Han er kjendis og har høy sosial status, da er han et unntak fra "gammel gris" regelen. Man hører vel hvor selvmotsigende og dobbeltmoralsk det er. Anonymkode: 53462...c8a 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar #34 Skrevet 24. januar Gratis skrev (2 timer siden): LOL jo, en mann på 40 som er sammen med ei på 25 er en gammel gris hos 95% av alle kvinner. Motsatt så er det "kjærlighet" 😲 Det er ikke "motsatt så er det kjærlighet ". Jeg mener mennesker bør bli mindre dømmende. Uavhengig av om det er mannen eller kvinnen som er eldst. Så lenge begge er voksne selvsagt!! Anonymkode: 53462...c8a 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar #35 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Helt enig. Seksuelt er det helt toppers, men når den spenningen avtar etterhvert blir det verre. Behold ham som elsker, fwb/kk pulevenn eller hva du nå enn vil kalle det. Men det er ingenting å basere et seriøst langsiktig forhold på. Jeg snakker av erfaring, har selv vært den unge mannen i et sånt forhold. Anonymkode: 610cb...400 Jeg har vært kvinnen i et slikt forhold og det svir fortsatt at han etter to år med verdens beste sex (for oss begge) fant seg en dame på sin egen alder. De har nå vært sammen i et år, men han sender meg ukentlige snapper om hvor mye han savner meg og hvor deilig sex vi hadde. Ikke så lett å være hverken den eldre damen eller den yngre mannen i en slik relasjon tror jeg. k49 som var med m30 Anonymkode: 83d45...313 2 2
bullehurk Skrevet 24. januar #36 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg har vært kvinnen i et slikt forhold og det svir fortsatt at han etter to år med verdens beste sex (for oss begge) fant seg en dame på sin egen alder. De har nå vært sammen i et år, men han sender meg ukentlige snapper om hvor mye han savner meg og hvor deilig sex vi hadde. Ikke så lett å være hverken den eldre damen eller den yngre mannen i en slik relasjon tror jeg. k49 som var med m30 Anonymkode: 83d45...313 "Ukentlige snapper" etter 1 år ? Det er jo selvpining/seigpining, blokker han så du slipper å bli minnet på han hele tiden. Men jeg er helt enig i at ingen sex er som den mellom moden kvinne og ung mann, helt amazing og jeg klarer ikke å slutte med det. Vil anbefale deg å finne en ung mann å leke med. Kun sex og gøy, ikke noe seriøst. Lykke til ! Kv. strax 51 med yngre elsker(e)
AnonymBruker Skrevet 24. januar #37 Skrevet 24. januar Stort sett ikke. Jeg kjenner et par med 13 års aldersforskjell, bare to mindre enn hos deg. De fremstår veldig lykkelige i sosiale medier, har vært gift i 20 år og har flere barn sammen, men jeg vet at han ligger med ungjenter når han får kloa i dem... Anonymkode: b610e...f2d 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar #38 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg, K40, har møtt det mest fantastiske mennesket jeg noen gang har kjent. Vi har felles interesser, lik humor og like verdier. Kjemien er helt unik og jeg har ikke vært borti noe lignende. Vi er bare venner enda, men det er definitivt noe mer i lufta mellom oss. Kan dette gå, mtp aldersforskjell? Er det noen andre som har vært i et forhold med samme aldersforskjell? Anonymkode: d2f69...cea Min erfaring med sånne tilfeller er at den eldste (40-årene) syns det er god kjemi med den yngste (20-årene). Den yngste derimot anser dem bare som venner og det hele blir kleint. Ofte inntrykk av det skjer fordi den eldste er ensom og ikke har så stort nettverk... Aldri vært borti et tilfelle der den yngste faktisk har vært interessert. Anonymkode: 18284...f89
AnonymBruker Skrevet 24. januar #39 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har vært kvinnen i et slikt forhold og det svir fortsatt at han etter to år med verdens beste sex (for oss begge) fant seg en dame på sin egen alder. De har nå vært sammen i et år, men han sender meg ukentlige snapper om hvor mye han savner meg og hvor deilig sex vi hadde. Ikke så lett å være hverken den eldre damen eller den yngre mannen i en slik relasjon tror jeg. k49 som var med m30 Anonymkode: 83d45...313 Enig. Blokker. Og han er jo bare jævlig som velger å gjøre dette mot deg. Anonymkode: 18284...f89
AnonymBruker Skrevet 24. januar #40 Skrevet 24. januar Gratis skrev (4 timer siden): LOL jo, en mann på 40 som er sammen med ei på 25 er en gammel gris hos 95% av alle kvinner. Motsatt så er det "kjærlighet" 😲 Der var du igjen ja. Du som ser på kvinner som en pen maskin som kan føde barn... Det er kvinnen sitt formål i livet, som du så fint har nevnt i flere andre tråder. Anonymkode: 18284...f89
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå