Strigiformes Skrevet 23. januar #2 Skrevet 23. januar Det er ikke uvanlig. Jeg har både ledd og grått etter en orgasme. 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar #3 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (På 23.1.2026 den 17.01): Er det vanlig? Anonymkode: 8a940...838 Det er ikke vanlig nei. Endorfiner slippes løs i kroppen da man har sex, endorfiner gir en lykkefølelse. Hvis du er i et forhold; Spør deg hvorfor du reagerer sånn. Er du sammen med den rette for deg? Hvilken følelse gir personen deg? Er du avslappet rundt personen? Føles det riktig? Er du en person som liker ONS; Spør deg selv om dette er riktig for deg, eller om du egentlig ønsker et forhold. Onanerer du selv, og eller bruker sexleketøy? Spør deg; Hvorfor reagerer jeg sånn? Hvorfor reagerer jeg med tristhet på dette. Orgasme skal gi en god følelse, ikke en vond. Anonymkode: 94e38...95a 1
Erfarenmann Skrevet 2. februar #4 Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (På 23.1.2026 den 17.01): Er det vanlig? Anonymkode: 8a940...838 Nei
AnonymBruker Skrevet 2. februar #5 Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er ikke vanlig nei. Endorfiner slippes løs i kroppen da man har sex, endorfiner gir en lykkefølelse. Hvis du er i et forhold; Spør deg hvorfor du reagerer sånn. Er du sammen med den rette for deg? Hvilken følelse gir personen deg? Er du avslappet rundt personen? Føles det riktig? Er du en person som liker ONS; Spør deg selv om dette er riktig for deg, eller om du egentlig ønsker et forhold. Onanerer du selv, og eller bruker sexleketøy? Spør deg; Hvorfor reagerer jeg sånn? Hvorfor reagerer jeg med tristhet på dette. Orgasme skal gi en god følelse, ikke en vond. Anonymkode: 94e38...95a Dette. Vil heller tro at det er situasjonsbetinget. Jeg hadde kanskje ikke sittet igjen med en god følelse etter en kveld med han jeg egentlig vil ha mer av, men som bare kommer innom for sex her og der f.eks., men da hadde det vært situasjonen som gjorde meg deppa - ikke orgasmen. Anonymkode: 4446d...e6b
AnonymBruker Skrevet 2. februar #6 Skrevet 2. februar For meg var det sånn en lang periode. Jeg har traumer etter voldtekt og overgrep i tenårene, og hadde vanskelig for å si nei når jeg egentlig ikke ville ha sex. Det gjorde at jeg presset meg til å ha sex når jeg egentlig ikke ville - jeg ble jo tent etter hvert som vi kom i gang og fikk lett orgasmer, men for psyken min ble det likevel feil. Fikk etter hvert tatt tak i det, med traumebehandling og parterapi. Mannen min har vært til god hjelp og hjalp meg lenge å stoppe opp å kjenne etter hva jeg egentlig ville da vi skulle ha sex (han ante jo ikke noe om dette i starten, ettersom jeg holdt alt inni meg). Nå klarer jeg omsider selv å si nei når jeg ikke vil, og ja når jeg vil, og den følelsen av å bli lei seg etter orgasmen er borte. Anonymkode: cbe57...5ca 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar #7 Skrevet 2. februar Hei til TS Jeg vil si tja, da jeg ikke vet om det er orgasme du har ved å ligge med noen eller om det er ved onanering. Selv så kan jeg faktisk kjenne på en tomhet (ikke direkte trist og deppa) etter en orgasme, og det har nok mest med at det er fordi jeg for tiden kun har orgasme når jeg onanerer. Da jeg var i forhold hadde jeg aldri en sånn følelse i etterkant. Aner ikke om noen her på KG kan si om noen av det du beskriver, og det jeg skriver her nå, er normalt. Tviler sterkt på at det sitter høyt utdannet ekspertise om orgasme her...som har en Phd eller Mastergrad de kan vise til. I såfall så skal den legges ved før jeg legger de fakta til grunn 😁 M 48 Anonymkode: 3c37b...e6c
AnonymBruker Skrevet 2. februar #8 Skrevet 2. februar Jeg har ikke opplevd det samme som TS, men det høres ikke helt ulikt reaksjonen enkelte kan oppleve ifb. amming/pumping. Det kalles DMER. Ved amming får man et kraftig fall i dopaminnivået, og noen reagerer ved å få kortvarig reaksjon som uro, sorgfølelse, kvalme, tristhet m.m. Jeg hadde DMER ved amming/pumping, men ikke ved sex/orgasme. Men det forundrer meg ikke om samme/lignende reaksjon også kan oppstå ved orgasme. Anonymkode: d7362...bf6
AnonymBruker Skrevet 2. februar #9 Skrevet 2. februar Når jeg googler det nå, så ser jeg at det finnes noe som kalles "PCD" (Postcoital dyshoria, også kalt "post sex blues") som beskrives som å ligne på D-MER. Google det og se om det passer deg. Uansett hva det skyldes for deg, TS, så håper jeg det er forbigående ❤️ Anonymkode: d7362...bf6
AnonymBruker Skrevet 2. februar #10 Skrevet 2. februar Jeg syns det er "smertestillende". Om jeg har hatt smerter så hjelper en orgasme. Høres leit ut at du blir trist av det. Anonymkode: 688ca...718
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå