Tough cookie Skrevet 23. januar #1 Skrevet 23. januar Jeg klarer ikke å venne meg til at influensere omtaler det de gjør som "karrieren" sin. Mange av de viser jo bare frem hverdagslivet sitt med helt vanlige ting som alle gjør daglig, og dette tener de milioner på. De har ikke akkurat studert i 5 år og betaler studielån for å praktisere et yrke som de har brukt mye tid og krefter på å oppnå. 2
Klementina Skrevet 23. januar #2 Skrevet 23. januar Jeg er så lei!! Det verste er de som later som de har fulle dager, mens de fulle dagene består av ting som trening, frisørtimer, oppussing osv som vi vanlige folk må gjøre ETTER vi har vært på våre normale jobber. Skjønner ikke at folk klarer å bli inspirert av disse lenger jeg. Så fort de sier opp jobbene sine og skal leve av SOME mister de fullstendig bakkekontakt og blir helt kliss like sine "influenser kollegaer". 4
Natttåke Skrevet 23. januar #3 Skrevet 23. januar Når frisørtimen er et møte, så tenker jeg på at jeg ikke rakk lunsj i dag. Vi har betalt lunsj av denne årsaken og sukker litt over dem. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå