AnonymBruker Skrevet 22. januar #1 Skrevet 22. januar Den beste sexen er når jeg har sex med full blære. Holder meg ofte hele dagen for å ha fulleste mulig blære, og i helger og fridager så går jeg ikke på do på morgenen for å være fulleste mulig. Flere som liker å ha sex med full blære? Anonymkode: 0f114...eba 1 1
Mardina Skrevet 23. januar #3 Skrevet 23. januar Nei, jeg klarer ikke å slappe av og nyte sex hvis jeg er tissetrengt 😬 6
Bamseklemmer Skrevet 23. januar #4 Skrevet 23. januar Full sædblæra ja👏Det er jo deilig å frigjøre en ond "blue-balls"🤭
AnonymBruker Skrevet 23. januar #5 Skrevet 23. januar Ikke bra for blæra. Du kommer til å få problemer når du blir eldre. Anonymkode: 1e401...e07 1 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar #6 Skrevet 23. januar I denne tråden var man jammen tolerante, gitt! Anonymkode: 16394...f5e 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar #7 Skrevet 23. januar Det klarer jeg ikke, klarer heller ikke å få orgasme med full blære. Det du driver med Ts er ikke bra. K44 Anonymkode: bcf32...07a
AnonymBruker Skrevet 23. januar #8 Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Den beste sexen er når jeg har sex med full blære. Holder meg ofte hele dagen for å ha fulleste mulig blære, og i helger og fridager så går jeg ikke på do på morgenen for å være fulleste mulig. Flere som liker å ha sex med full blære? Anonymkode: 0f114...eba Jeg liker også det. Men jeg går ikke og holder meg en hel dag. Anonymkode: 3a405...88b 2
SlemUlv Skrevet 23. januar #9 Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): I denne tråden var man jammen tolerante, gitt! Anonymkode: 16394...f5e Velkommen til sexualitets forumet på kvinneguiden. Toleranse for andres sexlyster går ut vinduet. Til ts: Nei, det er ikke noe jeg ville gjort. Jeg får urinveisinfeksjon alt for lett. 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar #10 Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ikke bra for blæra. Du kommer til å få problemer når du blir eldre. Anonymkode: 1e401...e07 Gjør det ikke hverdag, kanskje 2-3 ganger i uka bare. TS Anonymkode: 0f114...eba
AnonymBruker Skrevet 23. januar #11 Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): I denne tråden var man jammen tolerante, gitt! Anonymkode: 16394...f5e Trodde faktisk at man kunne snakke åpent i seksuell forumet, men virker ikke helt slik desverre. TS Anonymkode: 0f114...eba 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar #12 Skrevet 23. januar SlemUlv skrev (5 timer siden): Velkommen til sexualitets forumet på kvinneguiden. Toleranse for andres sexlyster går ut vinduet. Til ts: Nei, det er ikke noe jeg ville gjort. Jeg får urinveisinfeksjon alt for lett. Enig, trodde faktisk seksualitets forumet var mer åpnet og i møte kommende. Sliter heldigvis ikke med uvi Anonymkode: 0f114...eba
AnonymBruker Skrevet 23. januar #13 Skrevet 23. januar Du ble møtt med mange intolerante og fordømmende svar. Men din følelse er sikkert erfaringsbasert, men det ser ut som du er ganske alene om å praktisere det. Kanskje du kunne fortelle oss andre om hvordan full blære utgjør en forskjell i nytelsen, er det fysisk eller et psykologisk aspekt, eller en kombinasjon. Og neste spørsmål er om blæren vil tømme seg underveis, eller ved orgasme, og om det er en del av selve nytelsen. Anonymkode: 31c98...303 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar #14 Skrevet 23. januar Jeg trodde det skulle føles bra, så har testa det én gang, men endte med å måtte gå på do midt under akten uansett... var ikke så digg egentlig. Anonymkode: 79709...f48
AnonymBruker Skrevet 23. januar #15 Skrevet 23. januar Nei. Hater det. Dessuten squirter jeg så mye, så jeg er redd for å tisse på meg (men har testet dette og uansett hvor mye jeg holder meg så er deg ikke mulig å tisse samtidig som jeg squirter). Anonymkode: 670ff...78d 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar #16 Skrevet 23. januar Som en som liker wetsex høres dette ut som noe som kan kombineres Anonymkode: 1ecd4...6e6 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar #17 Skrevet 23. januar Kvinneguiden burde skifta navn til Talibanguiden. Om man drikker masse brus/vann før sex, så blir det litt spenning i hvordan det går også. Kan liksom ikke være helt sikker på hva som kommer 😍 Anonymkode: 6016f...b67 1
veronica<3 Skrevet 23. januar #18 Skrevet 23. januar (endret) Tråden er ryddet for latterliggjøring og nedsettende innlegg. veronica<3, mod. Endret 23. januar av veronica<3
AnonymBruker Skrevet 23. januar #19 Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du ble møtt med mange intolerante og fordømmende svar. Men din følelse er sikkert erfaringsbasert, men det ser ut som du er ganske alene om å praktisere det. Kanskje du kunne fortelle oss andre om hvordan full blære utgjør en forskjell i nytelsen, er det fysisk eller et psykologisk aspekt, eller en kombinasjon. Og neste spørsmål er om blæren vil tømme seg underveis, eller ved orgasme, og om det er en del av selve nytelsen. Anonymkode: 31c98...303 Det er både fysisk og psykisk nytelse. Intens smerte samtidig som den aller deiligste følelsen noensinne. Jeg prøver å unngå å tømme blæra underveis, men hender jo at jeg ikke klarer å holde igjen da. TS Anonymkode: 0f114...eba 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar #20 Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Som en som liker wetsex høres dette ut som noe som kan kombineres Anonymkode: 1ecd4...6e6 Det kan veldig fint kombineres 😊 Anonymkode: 0f114...eba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå