AnonymBruker Skrevet 22. januar #1 Skrevet 22. januar Hei! Noen som har tips til nettsider eller butikker som selger sexy undertøy til plus size kvinner? 😀 Anonymkode: b662b...c59
Bamseklemmer Skrevet 23. januar #2 Skrevet 23. januar Problemet er jo at det nesten bare selges sexy undertøy til sylfider.. så utvalget blir begrenset. "Sexy" er definerbart.. når kvinnen føler seg komfortabelt, i de klærne hun bruker og er tilfreds.. da blir alt sexy❣️ En sylfide som ikke føler det samme, blir derfor ikke like "sexy" i sexy undertøy😉🤐
Strigiformes Skrevet 23. januar #3 Skrevet 23. januar Bamseklemmer skrev (5 minutter siden): Problemet er jo at det nesten bare selges sexy undertøy til sylfider.. så utvalget blir begrenset. "Sexy" er definerbart.. når kvinnen føler seg komfortabelt, i de klærne hun bruker og er tilfreds.. da blir alt sexy❣️ En sylfide som ikke føler det samme, blir derfor ikke like "sexy" i sexy undertøy😉🤐 Selvfølgelig er hun sexy. Er bare du som ikke ser det...
Bamseklemmer Skrevet 23. januar #4 Skrevet 23. januar Strigiformes skrev (32 minutter siden): Selvfølgelig er hun sexy. Er bare du som ikke ser det... Nei.. en kvinne som føler seg ukomfortabel i sexy undertøy er ikke utpreget sexy. Fordi jeg "ser" noe er galt🫠
AnonymBruker Skrevet 23. januar #5 Skrevet 23. januar Zalando og merker som AnnSummers, Change og Hunkemöller Anonymkode: a8d6b...156
Strigiformes Skrevet 23. januar #6 Skrevet 23. januar Bamseklemmer skrev (1 time siden): Nei.. en kvinne som føler seg ukomfortabel i sexy undertøy er ikke utpreget sexy. Fordi jeg "ser" noe er galt🫠 Her får vi være enige om å være uenige. En kvinne er sexy uansett i mine øyne.
Bamseklemmer Skrevet 23. januar #7 Skrevet 23. januar Strigiformes skrev (2 minutter siden): Her får vi være enige om å være uenige. En kvinne er sexy uansett i mine øyne. Det er selvfølgelig helt i orden😅
veronica<3 Skrevet 23. januar #8 Skrevet 23. januar Tråden er ryddet for nedsettende innlegg. veronica<3, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #9 Skrevet 25. januar Sexy undertøy er nå engang sexy undertøy. De kommer i ulike størrelser de. Hva menn kaller sexy, det varierer, men selv en unndikk kan være sexy på rett kvinne. Hva en finner sexy er nok i 90% av tilfellene universelt, men 10% kan nok finne på å like noe annet. Så alle er sexy, i noens øyne. Så skal det sies at kommando, det er sexy det. Bare ytterplaggene faller, så trenger hun ikke ha flere lag med s"tøy". KISS er greia, da har du en innstilling vi menn kan like. . Anonymkode: 78119...7ba
Soft mann Skrevet 25. januar #10 Skrevet 25. januar For min del og flere med meg. Så er nok damen mest sexy når hun er naken, ikke flau eller sjenert. en morgenkåpe uten noe under er sexy 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #11 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2026 den 23.15): Hei! Noen som har tips til nettsider eller butikker som selger sexy undertøy til plus size kvinner? 😀 Anonymkode: b662b...c59 Har vært inne på tanken å starte en egen nettbutikk for dette. Spørsmålet er jo om markedet er stort nok til at man overlever og kan ha det som et levebrød? Anonymkode: 9420d...619
Doolittle Skrevet 25. januar #12 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har vært inne på tanken å starte en egen nettbutikk for dette. Spørsmålet er jo om markedet er stort nok til at man overlever og kan ha det som et levebrød? Anonymkode: 9420d...619 Neppe som eneste inntekt, men helt garantert nok til å kunne jobbe mindre i annen jobb. Jeg kan jo såklart ta feil, men det er jo egentlig bare en måte å finne det ut på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå