AnonymBruker Skrevet 22. januar #1 Skrevet 22. januar Hola. Jeg driver å vaskernåmstyrer tim den lille babyen skal komme . Vasket også den nye vognposen😮💨 fulgte delvis det som sto . Vasket på 40 grader men tydeligvis ikke på ullprogram. Så nå er posen klumpete 😮💨 Jeg har ikke tørketrommel! Står tørkes svakt med trommel og tennisballer. Jeg har ristet og prøvd å fordelt klompene så godt som. 😨 Tror dere håpet er ute? 😮💨 Anonymkode: 94dde...44a
AnonymBruker Skrevet 22. januar #2 Skrevet 22. januar Ville lånt en tørketrommel av noen. Kanskje det er noen snille sjeler som har å låne deg? ☺️ Anonymkode: c0065...7a9 2
sollyset Skrevet 22. januar #3 Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ville lånt en tørketrommel av noen. Kanskje det er noen snille sjeler som har å låne deg? ☺️ Anonymkode: c0065...7a9 Får lånt imorgen😍 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar #4 Skrevet 22. januar Hvorfor vasket du den? Anonymkode: 28586...cbd 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar #5 Skrevet 22. januar Hold det fuktig inntil da for om det tørker er løpet mest sannsynligvis kjørt. Klumpene gir seg ikke når de først har fått tørket.8 Anonymkode: 23a17...495 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar #6 Skrevet 22. januar Det er ikke nødvendig å vaske en ny vognpose, men gjort er gjort. Den må vel vaskes på nytt og så må du ha den som det står i tørketrommel med tennisballer, og når jeg vasker dunjakker tar jeg den ut flere ganger ila tørkeprosessen for å riste den og fordele duna. Jeg må ofte også dra klumpene litt fra hverandre forsiktig. Det tar meg mange timer å tørke en dunjakke ordentlig. Hvis du ikke får til å fikse det kan du spørre et renseri. Anonymkode: 03b63...410 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar #7 Skrevet 22. januar Du må bare holde den våt til i morgen da. Anonymkode: f8534...bdc
AnonymBruker Skrevet 23. januar #8 Skrevet 23. januar Et velment råd, en del ting taper seg ved vask, så det er slett ikke nødvendig å vaske alt du kjøper. Anonymkode: d0153...00a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå