AnonymBruker Skrevet 22. januar #1 Skrevet 22. januar Flere som sliter med tørr og litt flassende hud i ansiktet som har funnet en løsning på problemet? Blir så stygt med sminke uansett hvor mye jeg smører på forhånd. Huden føles nødvendigvis ikke så tørr ut, men mer at den ser tørr ut. Anonymkode: 0d2e9...957
AnonymBruker Skrevet 22. januar #2 Skrevet 22. januar Du må ha et godt grunnlag, altså en god og riktig rutine for din hud. Du må også passe på at de ulike produktene "går sammen", også med sminken, sånn at det ikke peeler. Anonymkode: fc6ed...7b9 1
Roci Skrevet 22. januar #3 Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Flere som sliter med tørr og litt flassende hud i ansiktet som har funnet en løsning på problemet? Blir så stygt med sminke uansett hvor mye jeg smører på forhånd. Huden føles nødvendigvis ikke så tørr ut, men mer at den ser tørr ut. Anonymkode: 0d2e9...957 Du må tilføre huden fukt på jevnlig basis, ikke bare "smøre på forhånd" når du skal sminke deg. En enkel hudpleierutine med rens, fukt tilpasset din hudtype, solbeskyttelse og skånsom eksfoliering et par ganger i uka vil gjøre at huden din blir et mye bedre underlag for sminke🙂 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar #4 Skrevet 22. januar Klør det og stikker litt? Kan være seborisk eksem du har. Jeg var plaget i flere år og kjøpte alt av dyre kremer anbefalt på diverse klinikker. Tok en privat time til hudlege ( lang ventetid gjennom henvisning) fikk respekt på fungoral krem og ikke vært plaget mer med flass! Bruker lett dagkrem og alt er bra nå. Bare ett tips, så du vet om det.. Anonymkode: 69f2a...44d 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar #5 Skrevet 22. januar Du kan ikke ha matte produkter. Jeg blander CC krem med fuktighetskrem på de tørreste dagene. Matt, dekkende foundation ser helt jævlig ut på meg Anonymkode: a8781...4a0
mommyaka Skrevet 22. januar #6 Skrevet 22. januar Smører du deg med krem i ansiktet hverdag? Om ikke må du begynne med dette
Leseguru Skrevet 22. januar #7 Skrevet 22. januar Jeg bruker en del fukt, men ble merkbart bedre etter at jeg startet å vaske ansikt med klut og rens og ikke bare hendene og rens. Kluten får bort alt av død hud og annet som ikke hendene får bort
Capazitet Skrevet 22. januar #8 Skrevet 22. januar Kanskje forsøke primer før påføring av foundation? Der fins forskjellige typar primere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå