Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.1.2026 den 9.36):

Jeg er åpen for at jeg overreagerer nå, da jeg har plagdes med helsa i flere mnd og er ganske nedkjørt mentalt. Mista selvtillit, og trenger mye fra de rundt meg.. ikke en god følelse. 
kjæresten er en av de som måtte ha tatt mye ansvar for meg, inn og ut av sykehus, passet på og tatt mye hensyn til meg.. 

Vi snakket en dag om da vi møttes.  Jeg visste at han holdt på med ei i flere år inntil han møtte meg, og da kuttet henne tvert. Så jeg spurte han om det ble veldig dårlig stemning/sinne eller om det var mer useriøst forhold. Han sa hun ble veldig sint, fordi han ghosta henne. Slutta bare svare. 
Men at han hadde etterhvert sagt han ble sammen med ei. Siden har de ikke hatt kontakt, men ikke blokkert i sosiale media da. 

jeg sitter jo mye i ro for tiden, og ble nyskjerrig. Gikk inn på facebooken hennes for å se hvem hun var. Så så jeg et bilde av henne der hun hadde utretta noe, han hadde reagert med hjerte, og også kommentert at hun er helt sjef 

Så en gratulasjon, der han skrev gratulerer med dagen, favoritten! Og hjerte. 

Det stakk litt.. hvorfor kaller han henne favoritten nå som vi er sammen.. og jeg trodde ikke de hadde kontakt.. hun bor på andre siden av landet. Men hun jobber på båt som er innom et sted en time unna typen min av og til på natt. Og nå begynte jeg å tenke på de gangene jeg har reagert på at jeg så han på snapkartet der borte på natta (han sier han kjører turer innimellom på natta for å klarne hodet). 

Jeg ble kvalm av dette og kjenner på skikkelig uvelhetsfølelse, men vet jo og at jeg er meget sensitiv om dagene.. og jeg føler ikke for å ta det opp med en som virkelig har stilt opp for meg nå i sykdomsperiode. Det har gått hardt utover forholdet, og jeg har ikke vært like enkel alltid. 

men hvis det fortsetter å plage meg vil jeg kanskje ta det opp på et senere tidspunkt. Hvis det er vits i. Vet ikke om han ville sagt om det var noe heller. 

hvordan ville du reagert? Er dette innafor? Vil ikke spørre noen her, for de vil sikkert være enige og reagere med meg uansett , og ikke være nøytrale .

Anonymkode: b38a7...dff

Helt uakseptabelt det han gjør. Han er ikke verdt tiden din. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS her. 
jeg tok feil med en dag på når båten skulle ankomme, og da båten var der - var jeg på besøk hos kjæresten.. klarte da å få magesår og ble skikkelig dårlig, og vært hos han ei uke. Dratt hjem nå.. og fikk ikke til å ta det opp med han når jeg var så dårlig. 

fortalte om dette til søstra mi, klarte ikke holde det for meg selv lenger , og hun reagerte sterkt på det.. noe som fikk meg til å forstå enda bedre at dette faktisk ikke er ok. 

Men er så usikker på hva jeg gjør videre nå, har veldig lite , selv om det er grunn nok til å reagere, vil han nok forklare det bort og bli oppgitt over meg. Han er ikke så enkel å ta en diskusjon med alltid. 

vet at båten skal tilbake snart, og lurer faktisk på å dra da. Men vet jo ikke om hun er på jobb da eller ikke. 
Lagde meg en falsk instagram profil til og med, for å prøve legge henne til , for å se om jeg kunne finne mer der. Men nei.. 😕 blir faktisk litt gal av dette. Når jeg har tatt det opp så er det liksom over.. har han noe mer å skjule da så blir jeg iallefall ikke å finne ut av det. 
så går liksom å tviholder på den informasjonen , uten å vite helt hva jeg skal gjøre videre.. 

han er så privat og, har aldri oppe tlf når jeg sitter inntil. Kan ikke se hvem han har til bestevenner på snapchat og sånt, prøver liksom sette meg til sånn at jeg kan se. 

jeg kommer til å bli gal av dette her, aner ikke hvordan jeg skal gjøre det. 
og er nok redd dette er starten på slutten for oss. 

Anonymkode: b38a7...dff

• Hjerte 1
  • 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Noen ny oppdatering, TS? Høres forferdelig ut.

Anonymkode: e6427...dd6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...