AnonymBruker Skrevet 21. januar #1 Skrevet 21. januar Dette er grunnen til at jeg ikke kommer til å lykkes nå heller med slanking: Jeg kunne ligge på 2500-3000 kcal hver dag med sinnsyke mengder karbo. Jeg har nå i to dager hatt strikt regime med 1200 kcal og høyt proteininnhold (dette under veiledning fra helsepersonell). Vekten har ikke rikket seg, tvert imot har jeg gått opp Pittelitt. Vet det bare er to dager, men det er jo slikt som dette som gjør at jeg kommer til å falle av. Garantert. Hvor lenge må jeg vente for å se resultat? Og hvorfor kommer det ikke nå? Jeg tok en scanning og jeg MÅ ned i vekt. MÅ. Jeg har 50 prosent kroppsfett! 95 kg og bmi på 35. Jeg er en feit blubbe, men kommer til å mislykkes nå og Anonymkode: c352b...833
AnonymBruker Skrevet 21. januar #2 Skrevet 21. januar Vei deg en dag i uka. Jeg har gått ned 30 kilo og noen ganger har jeg gått opp ja. Men du må bare bestemme deg. Hvis du gir opp etter to dager går du ihvertfall ikke ned. Anonymkode: 87588...f7a 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #3 Skrevet 21. januar Jeg nekter å tro at du må ha et så strengt underskudd for å gå ned. Du legger opp til en sprekk ved å være så restriktiv. Jeg har problemer med å ta dette helsepersonellet på alvor, hvis dette er kaloriinntaket du skal holde deg til. Anonymkode: 96dd1...2af 4
Gaia Skrevet 21. januar #4 Skrevet 21. januar Hallo? To dager? Du må i alle fall gi det et par uker. Vei deg en fast dag i uka, og ikke gi opp. Det er det viktigste.
mommyaka Skrevet 21. januar #5 Skrevet 21. januar Husk at dette ikke er maraton..men livsendringer...der vil ta tid før du går ned i vekt. Det kan ta 3-6 mnd før du går ned. Kommer helt an på din aktivitet..om du er 100 prosent på calories... hormoner etc
AnonymBruker Skrevet 21. januar #6 Skrevet 21. januar Jeg veier meg hver dag, da vekt varierer. 1200 er veldig lavt da. Hadde ikke gått under 1500. Anonymkode: 215e2...518
Purple_Pixiedust Skrevet 22. januar #7 Skrevet 22. januar To dager er alt for kort tid til å konkludere med noe. Du må være mer tålmodig.
AnonymBruker Skrevet 22. januar #8 Skrevet 22. januar Du vet jo selv at du ikke kan forvente masse resultater på bare to dager. Ikke vei deg mer enn èn dag i uka. Anonymkode: ea33f...da0
AnonymBruker Skrevet 22. januar #9 Skrevet 22. januar Finn frem målebånd og kast vekta. ❤️ Anonymkode: d1478...232
AnonymBruker Skrevet 22. januar #10 Skrevet 22. januar Vei deg maks en dag i uken. Vekten kan variere opp og ned en kilo fra dag til dag. Fortsetter du med dette kostholdet så vil du se resultater, men noen ganger tar det litt tid før det slipper, og da kan det plutselig rase når kroppen kvitter seg med vann. Du trenger kanskje ikke starte så hardt som 1200 kalorier heller? Selv 1500 vil være minimum 1000 kalorier i underskudd for deg, noe som vil være ca en kg i uka. Da har du litt mer rom, og kanskje mindre sjans for å sprekke. Anonymkode: cdfe0...d80
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå