Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #1 Skrevet 5. april 2006 jeg er 9 uker på vei, og skal ta kirurgisk abort i morgen... jeg er ganske engstelig og redd.. jeg er redd for kanskje å blø ihjel, eller ikke våkne fra narkosen... jeg vil gjerne høre andres erfaring med kirurgisk abort.....
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 6. april 2006 #2 Skrevet 6. april 2006 Nå kommer kanskje denne litt sent, men jeg har tatt en kirurgisk abort, nå nylig. Det gikk KJEMPEFINT!! Hvis du får det som meg, så får du ingen plager i etterkant og absolutt null smerter! Jeg kunne gått på jobb dagen etter, men valgte å bli en dag hjemme, mest for å slappe av egentlig. Jeg var litt nervøs på forhånd, men gruet meg ikke. De var veldig snille på sykehuset jeg var på, og passet godt på meg. Når jeg fikk kle på meg etter at det hele var over sa de at jeg så pigg ut, og at jeg hadde taklet det veldig fint. Fra jeg kom inn på sykehuset til jeg gikk ut igjen gikk det bare 3 timer - så var det hele over. Ingenting å grue seg for, lykke til - dette kommer til å gå kjempefint skal du se!!!
Elze Skrevet 6. april 2006 #3 Skrevet 6. april 2006 Jeg tok en kirurgisk abort for noen år siden, i 12. uke. Hadde ingen smerter etterpå, sluttet å blø samme dag eller dagen etter, gikk på jobb dagen etter. Dette skal nok gå bra!
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #4 Skrevet 7. april 2006 tusen takk for svar jeg tok abort (kirurgisk) i går.. det gikk jo kjempebra!! var nervøs.siden jeg aldri har vært i narkose før.og siden jeg måtte dra alene...typen gadd ikke å være med. han ville ikke sette sjefen sin i en vanskelig situasjon.. og sa at han ikke så vitsen å være med fordi jeg sikkert var "surrete" av narkosen uansett.... sykehuset rådet meg dagen før å få typentil å ta 1 dag sykemld..!! jeg måtte ta bussen hjem, 1 time og 15 min tur.. jeg blødde bitte bitte litt igår..men idag ingenting. det kjennes ømt når jeg trykker nederst på magen..sånn blåmerke-smerte, men ellers alt bra. er kjempe lettet og litt stolt av meg selv..hehe:)
Gjest Gjesta Skrevet 7. april 2006 #5 Skrevet 7. april 2006 Godt du er ferdig med det nå! Håper det går bra fremover! Litt spesielt at kjæresten din ikke orket være med..
Gjest meg Skrevet 8. april 2006 #6 Skrevet 8. april 2006 jeg hadde vurdert å bytte ut kjæresten ..... opplevde nesten det samme som deg. kjæresten min kjørte meg til sykehuset å ba meg ringe etter han når jeg var klar til å bli henta... vi er ikke sammen lenger. er viktig å kunne stille opp på ting som er litt vanskelig også da hvis men er kjærester
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå