Daisy-love Skrevet 21. januar #21 Skrevet 21. januar Jeg hadde blant annet en sånn i gul fra Tupperware. Hadde andre også. Tipper denne ble brukt på 90 tallet, med litt pluss minus. Jeg hadde også andre fra Tupperware. 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar #22 Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (16 timer siden): På Finn kom jeg tilfeldigvis over en matboks som var prikk lik min gamle. Jeg brukte min fra 1981 og utover. Nostalgi til tusen 🥰 Anonymkode: 955f2...0c3 Gud for et morsomt gjensyn - jeg hadde eksakt den samme, og har vel ikke sett den siden jeg begynte på skolen i 1987 😅 Anonymkode: 77a08...613 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar #23 Skrevet 22. januar Daisy-love skrev (19 timer siden): Jeg hadde blant annet en sånn i gul fra Tupperware. Hadde andre også. Tipper denne ble brukt på 90 tallet, med litt pluss minus. Jeg hadde også andre fra Tupperware. Denne hadde jeg også. Og mamma skrev små beskjeder på mellomleggspapir til meg♡ Anonymkode: 12da8...ca3 2
Daisy-love Skrevet 22. januar #24 Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Denne hadde jeg også. Og mamma skrev små beskjeder på mellomleggspapir til meg♡ Anonymkode: 12da8...ca3 Så koselig gjort 🥰 Vi var en del som hadde en sånn boks en eller annen gang i oppveksten husker jeg 😊 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar #26 Skrevet 22. januar 17.11 skrev (21 timer siden): Variasjoner av denne fra Tine. Mener å huske jeg hadde en som var rød med blått lokk. Dette var siste halvdel av 90-tallet. Museum haha, jeg måtte le av at matboksene våre er funnet på museum 😂 har ikke følt meg gammel i dag, enda før nå lol Anonymkode: 9bf31...e5c 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar #27 Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg hadde denne matboksen, og begynte i 1.klasse i 1985. Anonymkode: 221a5...a8d Slik som den Og slik i metall Skrotnissen.no https://share.google/mwE2yzAuL5N8FkJT0 Brukte på skolen fra 1985 Anonymkode: 3a7c2...04c 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar #28 Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg hadde denne matboksen, og begynte i 1.klasse i 1985. Anonymkode: 221a5...a8d Denne hadde jeg også før jeg gikk over til tupperware en liten perioden. Tror jeg gikk over til brødposer på ungdomsskolen😅 Husker hvordan de svarte knottene der føles å ta på når man har små hender. Født i 86 Anonymkode: 0c1ef...fd6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå