AnonymBruker Skrevet 21. januar #1 Skrevet 21. januar Er 33 uker på vei med nr 2. Alt er bra med barnet, og i livet sånn generelt ellers. Men jeg er så lei meg. Vil bare gråte. Tror ikke jeg er deprimert. Har ikke økonomiske problemer, bare at vi må betale mye penger for noe vi har hatt lyst til å kjøpe.. så helt frivillig og planlagt. Jeg sover greit, men er sykemeldt pga plager som gjør meg veldig passiv og isolert. Er så sliten, samtidig som jeg føler på en trang til å gjøre alt klart til baby nr 2. Mannen er super, ingenting å utsette på han. Har snakket med han om følelsene mine, men det er begrenset hva han får gjort annet enn å snakke om det og trøste. Jeg vet liksom ikke helt hva som er galt, bare føler at jeg er i trøbbel og at jeg må gråte uten at jeg klarer å gråte skikkelig. Kommer en tåre i ny og ne, men ikke god hulking. Uff, vet ikke hva jeg vil med innlegget. Høre noen erfaringer kanskje? Er det fordi jeg er gravid? Det var ikke slik den første gangen 😕 Anonymkode: 0a5e4...b18
AnonymBruker Skrevet 21. januar #2 Skrevet 21. januar ✨Hormoner✨ Det er meningen at du skal bli mer følsom for å plukke opp babyens behov. Selv om det er nr 2 for deg så må kroppen allikevel forberede seg. I tillegg kan det jo ha noe med at du er mer sliten også. Å være gravid med nr 2 er ingen spøk. Anonymkode: 9bf64...25b 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå