AnonymBruker Skrevet 21. januar #1 Skrevet 21. januar Trodde det var parasitter og gav han ormekur, men det ble ikke bedre. Kjøpte kattemalt for to uker siden som tok bort mye av hostingen, men fremdeles hoster han litt hver natt. Han spiser gress, så er sikker på at det er hårballer som ikke kommer ut. Er det bare å fortsette å gi kattemalt daglig? Anonymkode: cce38...1c7
AnonymBruker Skrevet 21. januar #2 Skrevet 21. januar Ville tatt den til dyrlegen. Anonymkode: aadb0...96a 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #3 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ville tatt den til dyrlegen. Anonymkode: aadb0...96a Dette. Anonymkode: 7a4fb...100
AnonymBruker Skrevet 21. januar #5 Skrevet 21. januar Katten er forsikret i Agria og har hatt konsultasjon via video der hun har sett på katten og hørt han hoste, og hun sa det var typisk hosting katter har når de har hårballer Dyrlegen hadde ikke erfaring med kattemalt Ts Anonymkode: cce38...1c7
AnonymBruker Skrevet 21. januar #6 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Katten er forsikret i Agria og har hatt konsultasjon via video der hun har sett på katten og hørt han hoste, og hun sa det var typisk hosting katter har når de har hårballer Dyrlegen hadde ikke erfaring med kattemalt Ts Anonymkode: cce38...1c7 Dette er ikke å ta katten til dyrlegen. Anonymkode: aadb0...96a 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #7 Skrevet 21. januar Hadde tatt han med til dyrlegen… Anonymkode: 1e07d...9e6 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #8 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Katten er forsikret i Agria og har hatt konsultasjon via video der hun har sett på katten og hørt han hoste, og hun sa det var typisk hosting katter har når de har hårballer Dyrlegen hadde ikke erfaring med kattemalt Ts Anonymkode: cce38...1c7 Katten må fysisk til en dyrlege. Dyrlegen kan ikke lytte på dyret på video. Anonymkode: 9cf8f...42b 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #9 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Dette er ikke å ta katten til dyrlegen. Anonymkode: aadb0...96a Jeg gjorde det fordi nærmeste dyrlege er to timer unna og jeg ikke har bil Ts Anonymkode: cce38...1c7
AnonymBruker Skrevet 21. januar #10 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg gjorde det fordi nærmeste dyrlege er to timer unna og jeg ikke har bil Ts Anonymkode: cce38...1c7 Men du bør jo fortsatt sørge for å ta katten til dyrlegen så de får sjekke den fysisk. Anonymkode: 9d4c0...473 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #11 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg gjorde det fordi nærmeste dyrlege er to timer unna og jeg ikke har bil Ts Anonymkode: cce38...1c7 Hva gjør du når du når katten skal få sin årlige vaksine? Anonymkode: 6a6c8...cbf 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #12 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Men du bør jo fortsatt sørge for å ta katten til dyrlegen så de får sjekke den fysisk. Anonymkode: 9d4c0...473 Dyrlegen jeg hadde konsultasjon med via Agria, mente at det var hårballer og at det ikke var noe vits å ta han til dyrlege hvis det ikke ble verre, noe det ikke har gjort Ts Anonymkode: cce38...1c7
AnonymBruker Skrevet 21. januar #13 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hva gjør du når du når katten skal få sin årlige vaksine? Anonymkode: 6a6c8...cbf Da reiser vi to timer med buss hver vei🙂 Ts Anonymkode: cce38...1c7
AnonymBruker Skrevet 22. januar #14 Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (På 21.1.2026 den 9.23): Dette er ikke å ta katten til dyrlegen. Anonymkode: aadb0...96a Det er kompetente dyrleger man er i samtale med via denne appen. Jeg har selv brukt de ved flere anledninger og sist gang jeg var i kontakt med dem var det sent på en lørdagskveld og når hun hørte det jeg fortalte sa hun at jeg måtte få kontakt med en dyrelegevakt da dette ikke kunne vente til mandagen. Anonymkode: 85daf...318 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar #15 Skrevet 22. januar Vår hosta ikke, men kasta opp. Kjøpte for mot hårballer + gir kattemalt hver dag. Er blitt bedre. Grer også pels hver dag. Anonymkode: c43f2...f83
AnonymBruker Skrevet 22. januar #16 Skrevet 22. januar Astma, hjerte og lunger eller mark. Her må du ta med pus til dyrlegen samme hvor langt unna det er. En katt skal ikke plages med hoste. Anonymkode: ee7b7...041
AnonymBruker Skrevet 23. januar #17 Skrevet 23. januar Jeg ville definitivt tatt katten med til dyrlege. Vår begynte plutselig å hoste, ofte ved maling. Fikk konstatert lammelser i øvre luftveier og hos vår var avlivning eneste utvei. Hun hadde store smerter og ville sannsynligvis ikke overlevd narkose ved operasjon. Vi så ikke noe poeng i å lindre med kortison når hun ikke kom til å bli frisk. Hun var riktignok 17 år, helt vidunderlig og dypt savnet. Få katten sjekket fysisk hos veterinær, og ta det derifra. Anonymkode: 3c72e...f0c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå