Knirke Skrevet 23. januar #41 Skrevet 23. januar Forfatter. Men kun bestselger!😆 Må ha et par millioner i året, minst.
AnonymBruker Skrevet 25. januar #42 Skrevet 25. januar Drapsetterforsker. Er politi og jobber som etterforsker, så drømmen er å jobbe med drap en dag. Samle litt mer erfaring først! Anonymkode: ab96d...740
AnonymBruker Skrevet 29. januar #43 Skrevet 29. januar blåbærpai skrev (På 21.1.2026 den 11.16): Jobber som konsulent i privat bransje, drømmejobben er nok gullsmed. Har du erfaring som i sånne butikker som behandler gulv og sølv mynter og verdigjenstander for å videre kjøpe eller selge det kundene har av verdisaker? Anonymkode: 2f4a1...4df
AnonymBruker Skrevet 29. januar #44 Skrevet 29. januar Drømmer om å synge. I et teater eller en opera. Nr 2 er å lage kostymer og rekvisita. Jobber innen helse... Anonymkode: aa615...34e
AnonymBruker Skrevet 29. januar #45 Skrevet 29. januar Musikkterapeut! Er dessverre på vei til å bli ufør i stedet. Anonymkode: 88219...f56
AnonymBruker Skrevet 29. januar #46 Skrevet 29. januar Lege, da jeg leser alt jeg kommer over om kropp og helse, forskning osv. Elsker feks å få se på blodprøveresultater for å se etter sammenheng framfor hver enkel prøve som kan havne i normalen, men sammensatt med andre prøver kan det likevel være unormalt. Finne ut av slikt er så spennende. men har ikke mulighet til å gå skole. Anonymkode: 851b0...9d7
blåbærpai Skrevet 29. januar #47 Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har du erfaring som i sånne butikker som behandler gulv og sølv mynter og verdigjenstander for å videre kjøpe eller selge det kundene har av verdisaker? Anonymkode: 2f4a1...4df Overhodet ikke. Men jeg lager smykker av juggel. Lol. Hadde vært en drøm å jobbe med edle metaller.
AnonymBruker Skrevet 29. januar #48 Skrevet 29. januar Det er så mye jeg kunne tenkt meg å jobbet med… - journalist i konflikt områder - Helikopter pilot, helst luftambulansen - Lege - ROV Pilot men storkoser meg med å jobbe som elektro-fagarbeider og utvikle meg der Anonymkode: a18b8...7ff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå