AnonymBruker Skrevet 20. januar #1 Skrevet 20. januar Er jobben din drømmejobben, eller skulle du ønske du hadde et annet yrke? Anonymkode: d484b...838
AnonymBruker Skrevet 21. januar #3 Skrevet 21. januar Drømmejobben min er etterforsker. Har dessverre en annen utdanning og har ikke økonomi eller tid til å starte på politiutdanning, så det blir vel med drømmen. Lurer allikevel om jeg skal søke på stillinger med annen fagbakgrunn. Anonymkode: 7dcb5...446 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #4 Skrevet 21. januar Drømmejobben er å være i kulissene på "Eventyrlig oppussing" - de er på så mange fine steder i Norge. Anonymkode: 312ba...a52
AnonymBruker Skrevet 21. januar #5 Skrevet 21. januar Drømmejobben er marinbiolog. Er utdannet vernepleier. Rådgiver på videregående, sa at jeg aldri kom til å kunne bli marinbiolog, siden jeg hadde 3 i matte. Så da la jeg fra meg den drømmen. Tok opp fag i 20 årene, da fikk jeg 6 i matte. Anonymkode: f9b05...93e 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #6 Skrevet 21. januar Nå er jeg dessverre ufør. Jeg er «bare» 44 år, så har en drøm om å komme meg tilbake. Utdannet innen økonomi. Kommer nok ikke tilbake dit. Helt umulig drøm: Redningskvinne på helikopter. Innenfor rekkevidde, håper jeg: Jobbe med mennesker, noe ala vernepleier. Anonymkode: df1fa...f5d 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #7 Skrevet 21. januar Har ikke noe "drømmeyrke" sånn sett. Jeg valgte yrket utifra det jeg er flink til samt mine mål i livet. Anonymkode: e03d8...02b 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar #8 Skrevet 21. januar Drømmeyrkene er bibliotekar eller arkivar. Jeg er arkivar Anonymkode: 72d10...8db 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #9 Skrevet 21. januar Drømmeyrket er sekretær. Jeg er utdannet sosionom. Anonymkode: 27006...b92
blåbærpai Skrevet 21. januar #10 Skrevet 21. januar Jobber som konsulent i privat bransje, drømmejobben er nok gullsmed. 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #11 Skrevet 21. januar Drømmeyrke er noe sekundært.... Det som er viktig er trivsel og glede, både på jobb og hjemme. Anonymkode: 00087...a15 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #12 Skrevet 21. januar Drømmeyrket måtte være å avle welshponnier til en egen privat rideskole, da av den gamle coed coch- typen. Selvfølgelig går det ikke av mange årsaker. Anonymkode: 2a078...9bb 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #13 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er jobben din drømmejobben, eller skulle du ønske du hadde et annet yrke? Anonymkode: d484b...838 Cafedame 😍 På en egen liten cafe. Anonymkode: aeba9...c73 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #14 Skrevet 21. januar Drømmen er å en dag kunne jobbe som forfatter. Jobber i dag som rådgiver i en statlig etat. Utdannet siv.ing. Anonymkode: 120d1...4ce 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #15 Skrevet 21. januar Drømmeyrke er bonde, men er altfor dyrt å starte opp med når man ikke allerede har gård innad i familien. Anonymkode: 32f6a...d26 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #16 Skrevet 21. januar Ønsker å jobbe med fjelloppsyn. Jobber som vernepleier. Anonymkode: 60982...e08 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #17 Skrevet 21. januar Forresten så har jeg alltid båret på en drøm om å gi ut bok, den drømmen er jeg veldig mye nærmere nå enn før. Jeg har ideer,har skrevet mye og til og med fått tak i aktuelle illustratører. 👍 Anonymkode: aeba9...c73 2
Strigiformes Skrevet 21. januar #18 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Er jobben din drømmejobben, eller skulle du ønske du hadde et annet yrke? Anonymkode: d484b...838 Drømmejobben min er en jobb med mening, der jeg kan utgjøre en forskjell for andre mennesker.
AnonymBruker Skrevet 21. januar #19 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Drømmejobben min er etterforsker. Har dessverre en annen utdanning og har ikke økonomi eller tid til å starte på politiutdanning, så det blir vel med drømmen. Lurer allikevel om jeg skal søke på stillinger med annen fagbakgrunn. Anonymkode: 7dcb5...446 Du må bare søke. Politutdannede vil ikke ha de jobbene. For dårlig lønn for sjukt mye arbeid. Anonymkode: ccd1a...a3f 1
Lush Skrevet 21. januar #20 Skrevet 21. januar Kunne tenkt meg å sett verdensrommet. Det er det nærmeste jeg kommer et slags drømmeyrke tror jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå