Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ammingen tar snart knekken på meg. Det klypes, klores, bites og dras i brystet. Barnet vil ammes veldig ofte og våkner på natten flere ganger og ber om melk. Barnet får ikke melk på natten, men våkner og ber om det. Hvordan få slutt på dette uten å stoppe ammingen helt? Jeg har til enhver tid blåmerker, sår og smerter i brystene på grunn av barnet.

Anonymkode: 865c5...74b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet flere jeg kjenner avsluttet å amme når barnet begynte å bite eller klore. Ei brukte å klype over nesen på ungen når den beit så den slapp taket. 

Det der hadde jeg ikke orket. Da er det vel nesten bedre å bruke pumpe hvis du insisterer på at barnet skal ha morsmelk. Da slipper du ihvertfall å bli fysisk angrepet hver gang barnet får melk...

Anonymkode: b725e...6d9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er barnet ditt? Det har ganske mye å si om det er en 3 mnd gammel baby eller en 2-åring? 

Da min begynte å bite fjernet jeg puppen med en gang og tok pause uten at jeg sa så mye. Da ble det raskt slutt på biting. 

Klyping og kloring har vært i periode, men er slutt på det nå som barnet er over året. Har også hatt blåmerker til tider. 

Anonymkode: 5635d...09e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...